_Mara_ schreef:Heb trouwens het recept van de chocomousse ook toegevoegd! Ga ik ook zeker een keer proberen te maken!
Zou mijn naam erbij mogen? Puur omdat het ons familierecept is en ik het eigenlijk nog nooit met iemand heb gedeeld
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen wel machtig, zat propvol na een klein stukje.
FuGeLiCu schreef:Misschien de brookies van Saskia? Lijkt me ook wel lekker met cranberry. Of choco-chip cookiesw met cranberry?

Ik vond hem inderdaad ook heel leuk om te maken! Jammer van je bodem.. Ben benieuwd naar je foto! Yasmine schreef:_Mara_ schreef:Heb trouwens het recept van de chocomousse ook toegevoegd! Ga ik ook zeker een keer proberen te maken!
Zou mijn naam erbij mogen? Puur omdat het ons familierecept is en ik het eigenlijk nog nooit met iemand heb gedeeld
) haal ik hem er zo weer af hoor!
De kaneelmuffins heb ik gemaakt met kaneel door het beslag (zag dat je t recept ook had toegevoegd, danku
), maar ik als laatst ook ergens muffins waar een suiker/kaneel laagje over zat, net als bij donuts. Als je wilt kan ik wel kijken of ik het nog ergens kan vinden?
Ben echt heel benieuwd hoe die gaat smaken! Weet niet of ik er wel een foto van kan maken... ik heb geen camera ofzo mee naar de verjaardag, kan misschien vragen of een vriendin met een hippe telefoon een foto wil maken. ^^ Maar ik ben stiekem toch wel een beetje trots op deze taart, mijn eerste echte 'moeilijkere' taart.

. Die dingen kunnen nauwelijks misgaan, maar toch... ik ben blij met het oventje.
De brownies hier gaan hard...
.
.

super lekker, maar de koffie proefde je niet echt.
En hij smaakte iedereen ook goed! Dankjewel voor het recept Saskia! Deze wordt opgeslagen in mijn persoonlijke bakboekje. Je boterkoek ziet er trouwens goed uit!