Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superrizzo schreef:Welk al you can eat restaurant is leuk in de buurt van oosterhout NB
We zijn nu 3x bij KOI in Tilburg geweest maar willen iets anders.
freakish1977 schreef:in Tilburg heb je nog enjoi (voormalig osaka), sushi suki, en shenzo lounge.
Verder zit er in de Reeshof nog een sushirestaurant waarvan ik de naam niet ken.
bij ons in de buurt zit verder volgens mij niet zoveel aan sushi restaurants.

Ninaka schreef:Tokyo Lounge in Tiel was heerlijk. Erg leuk restaurant. Geen typische all you can eat. Niet strepen op een kaart, maar gewoon doorgeven aan de bediening. Maar 3 gerechtjes pp per keer vond ik ook wel een goeie, gewoon rustig aan. Bediening meldde elke keer netjes wat ze op tafel zetten. Alle gerechtjes prima in orde, leuke kaart, wat andere dingen als bij Shabu Shabu.
Absoluut pluspunt vond ik dat de sashimi ook gewoon op de kaart stond. Bij Shabu Shabu (eigenlijk mijn enige vergelijking (Leiden, Zoetermeer en Amsterdam)) moet je daarvoor wat bijbetalen.
Wat ik dan wel weer jammer vond dat de sashimi op ijs geserveerd wordt en daar wordt hij toch wel minder van. Op kamertemperatuur vind ik hem lekkerder.
Dus is inderdaad een aanrader. Jammer dat hij zo ver weg zit voor mij, want met name de sfeer, bediening en sashimi zijn hier toch echt beter dan bij Shabu Shabu.
onbeperkt sushi voor 19.95 

En ik vind handrollen (temaki) ook super lekker, met name california 
Corelli schreef:Ga je zelf sushi maken williejanne? Vind ik wel dapper als je niet weet of je het wel lekker vindt
Het kost namelijk best veel tijd, dus het zou zonde zijn als je het dan niet lust
Ik vind zelf nigiri suhi altijd lekker, deze zijn ook niet moeilijk te maken omdat je niet met zeewier zit te klieren
Maki (met zalm, komkommer, tonijn bijv) zijn ook simpel en lekkerEn ik vind handrollen (temaki) ook super lekker, met name california
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sushi

batje schreef:Ja, het Okura hotel, maar dat is denk ik een beetje buiten de prijsklasse
Shabu Shabu zit in bij het Heinekenplein, dat is redelijk dichtbij de Rai, kan alleen even geen directe tram/bus verbinding bedenken. Het is iig een rechte lijn van de Scheldestraat en Ferd. Bolstraat.
Haha Nouka, ik heb jouw tip van de groupon gekocht en ik had nog een bon van AsianKings. Heb nu dus 3 afhaal bonnen en 2 diner. Geloof dat ik de maand zo wel door kom![]()
De warme hapjes zijn bij Boss ook heel lekker.. hoop dat je er morgen terecht kan!