Jammie! Die kersenkruimel plaattaart lijkt me ook heeerlijk!
F_Orumster
Geplaatst: 14-03-11 23:15
Die kersenplaattaart ziet er lekker uit!
Heb de white rocky road gemaakt, niet mijn kopje thee. Om de gesmolten chocoladerestanten op te maken sloeg ik snel the flavor bible open, met restjes probeer ik altijd even wat daaruit. Combi chocola met gember
donderdag ga ik een cheesecake bakken met pinda's erop en 1 met studentenhaver, en een cake met chocoladestukjes, 24 speculaasmuffins en een courgettetaart..
en op 4 muffins na alles om weg te geven.. haha..
Ann_e
Geplaatst: 15-03-11 23:36
Mar_Nimbus schreef:
oeoeoeoeoeoehhhhhhh dat recept van die Millionairs shortbread wil ik wel graag
Ik denk dat ik die toch maar een keertje ga maken Ben niet zo'n caramal-fan, maar ik geloof dat ik dit toch niet kan missen als ik iedereen zo hoor en zie
Na die overheerlijke foto's van het Millionaires Shortbread, heb ik meteen de ingredienten gekocht! Ga zo beginnen, hoop dat 'ie goed lukt, kan ik hem uitdelen bij de yoga vanaaf!
Mag ik me hier ook melden? Ik heb wel al langer meegelezen, maar nooit gereageerd. Ik heb afgelopen weekend ook een milionairs shortbread gemaakt, heerlijk!
Appeltje00
Geplaatst: 16-03-11 16:13
Samo schreef:
Heb nu de onderste laag 20 min. in de oven gehad, maar hij is nog zacht.. klopt dat? Of moet hij nog iets langer?
nee, hij hoort wel hard hoor niet keihard uit de oven te komen, maar het is gewoon een cake zegmaar