Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noppes schreef:Even een vraagje over botercreme trouwens: ik heb botercreme-mix besteld bij de webshop. Volgens de gebruiksaanwijzing heb ik de botercreme bereid, echter is het niet helemaal gelukt. Er zaten kleine klontjes boter in (boter wel lang gemixt totdat het luchtig en romig was) en het smaakte ook echt vies, naar boter
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Nathalie1981 schreef:Gaat iemand nog iets bestellen toevallig? Ik ben een patchwork vergeten en om nu 6.95 te betalen voor iets wat volgens mij door de brievenbus kan is weer teveel van het goede
Nathalie1981 schreef:Gaat iemand nog iets bestellen toevallig? Ik ben een patchwork vergeten en om nu 6.95 te betalen voor iets wat volgens mij door de brievenbus kan is weer teveel van het goede
Eefske schreef:Bij deze nog de foto's van mijn meenaartsjechiëtaart.
Het is een campingtaartje omdat m'n oom en tante daar een camping zijn begonnen
Die deuk is het enige wat hij aan schade heeft van de reis. Ik heb er per ongeluk met m'n voet tegenaan gezeten
En een close-upje
Noppes schreef:Boter die ik heb gebruikt: gewoon een pakje roomboter, ongezouten. Recept weet ik zo niet, die staat op de mix. Zal vanavond even kijken als ik weer thuis ben. (Zo uit mijn hoofd: die botermix + water + poedersuiker, halfuurtje laten staan. Boter mixen. Botermix/water/poedersuiker mengsel er bij voegen)
Mayo schreef:Noppes schreef:Boter die ik heb gebruikt: gewoon een pakje roomboter, ongezouten. Recept weet ik zo niet, die staat op de mix. Zal vanavond even kijken als ik weer thuis ben. (Zo uit mijn hoofd: die botermix + water + poedersuiker, halfuurtje laten staan. Boter mixen. Botermix/water/poedersuiker mengsel er bij voegen)
Uurtje laten staanHeb je de poedersuiker gezeefd? Dat kan ook voor klontjes zorgen namelijk. De boter moet op kamertemperatuur zijn voordat je het gaat verwerken. Ik haal het altijd uit de koelkast, in blikjes snijden en in een bakje een uurtje laten staan. Dan pas verwerken. Moet zeggen dat ik dan gewoon de boter bij de mix gooi en niet eerst apart mixen en dan pas toevoegen aan de mix.