Jaffel schreef:Hebben jullie er ook last van dat de chocobiscuit krimpt, als ik hem in een 22 vorm heb, blijft er 20 over
Zal het je straks vertellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diana_Mabel schreef:Vandaag wordt mijn bestelling van taartdecoratie verstuurd ik heb het woensdagavond betaald is dat gebruikelijk?
Ik heb het zaterdagmiddag nodig *zucht* geen idee hoe laat de tnt komt morgen.....
Leuk die taart met tinkerbell deels texture en deels niet dat had ik nog nooit gezien.
Mayo schreef:Ik ben er nog steeds niet over uit met m'n Kenwood, m'n biscuit blijft lager en zakt steeds wat in aan de bovenkant. Ik mix op de hoogste stand met ballongarde. Verder qua bakken etc doe ik niks anders dan voorheenZe zijn wel hoog genoeg nog, maar toch anders dan voorheen.
Vraag me af hoe dat toch kan
EvaLuna schreef:Hoe ziet bij jullie een perfecte biscuit eruit? Zacht/luchtig/vochtig/lichte korst of juist wat knapperiger? Mijn biscuits zijn altijd erg droog en ik vind cake nog steeds smakelijker. Ik volg overigens dit recept; http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... php?id=590
Jaffel schreef:Mayo schreef:Ik ben er nog steeds niet over uit met m'n Kenwood, m'n biscuit blijft lager en zakt steeds wat in aan de bovenkant. Ik mix op de hoogste stand met ballongarde. Verder qua bakken etc doe ik niks anders dan voorheenZe zijn wel hoog genoeg nog, maar toch anders dan voorheen.
Vraag me af hoe dat toch kan
Das vreemd! Die van mij werden juist hoger door de Kenwood. Iets langer door blijven mixen dan?