Sanne: Als je te ziek bent, niet gaan werken hoor.. Daar baal je later alleen maar van!!
lisje90
Geplaatst: 09-07-09 10:26
Sanne gefeliciteerd met je vader!
Had gister geen lijstje gepost, was vanochtend van plan twee broodjes te eten. Maar moest er niet aan denken toen ik net uit bed kwam, ochtend is dus wat weinig geworden. O: beschuitje margarine en pure hagelslag T: roggebroodje kaas L: 2 BB, een met gekookt eitje, andere misschien tomaat T: plakje ontbijtkoek D: ? T: yoghurt+fruit Beweging: vanavond joggen. Gisteravond niet doorgegaan, het regende, mn vader vond het toen het droog was te laat, dus ik denk dan ga ik alleen, had ik me ongekleed, plensde het. En drie keer raden, toen ik mn gewone kleding weer aan had en toen was het droog
Ingrid, ja wilde braaf om de dag gaan lopen. Doe hier verder natuurlijk niks meer aan sport qua paardrijden/fitness en zo, dus wilde wel een beetje in shape blijven
Afspraak is goed gegaan, gewoon met de CEO om de tafel gezeten van een heel groot automotive bedrijf
Dagplanning tot nu toe: O: muesli, yoghurt en verse ananas t: appel L: 1 snee brood met brie, nog 1 snee brood met iets t: activia yoghurtje t: ? D: ?
Gefeliciteerd met je vader Sanne! Mijn moeder wordt de 21e alweer 66! Tijd vliegt! (en ja, heb een oude moeder, ben zelf 24 ) Maarre mama is nog lang niet met pensioen ahahahah Die mag nog minstens een jaar doorwerken. En daarna gaat ze weer op zoek naar werk die stopt pas met werken als ze er dood bij neer valt geloof ik
Sizzy: wat tof zeg! Was het een leuke man/vrouw? Waar kwam hij/zij weg? (al vermoed ik een hij )
Mijn dag: o: 2 volkoren boterhammen met jonge kaas (oude kaas is gewoon goor ) t: 1 volkoren boterham met jonge kaas l: 2 volkoren boterhammen met jonge kaas (jaja ben niet origineel met beleg ) t: fruit d: wat de pot schaft! t: fruit, pakjes evergreen of sultane en een ijsje.
Vanmiddag gaan mijn vriend en ik onze nieuwe (nou ja, nieuw... corsa uit 2004 ) ophalen!
Ik heb met avondeten geloof ik maar 400 calorieen, omdat mijn avondeten voornamelijk uit groentes bestaan. Voor die tijd zit ik ook wel rond de 1000 denk ik
Ike, dan zit ik met ongeveer 700 voor ontbijt, tussendoor en lunch nieteens zo hoog dus! Ik schrok er van eigenlijk toen ik het net uitgerekend had
Ik was eigenlijk niet van plan zo'n calorienrekenaar te worden, maar het helpt me eigenlijk toch wel een beetje inzicht te krijgen in mijn eetpatroon en gewoontes
Sizzy
Geplaatst: 09-07-09 13:16
Hier wat foto'tjes vanuit Kiev
Onze jacuzzi
Het zijn hier of grote nieuwe bakken van auto's of dit soort schattige oudjes
Wat ziet zo'n jacuzzi er heerlijk uit! Hoe is het er verder? Moet toegeven dat ik qua reisbestemming nog nooit aan kiev heb gedacht
Welshcobfan schreef:
over een oude auto's gesproken: ik zag laatst weer eens een stokoude trabant!
Ik heb een keer bij iemand in een trabant meegereden op de snelweg. Mijn god, wat is dat eng! Als je harder dan 90 rijdt heb je het gevoel dat de auto uit elkaar kan vallen en het dak er elk moment af kan waaien
Odetteke, ik ben hier niet op vakantie. Ik ben nu meer dan een jaar bezig met een research project (samen met 5 andere commissgenootjes). In oktober zijn er toen 12 deelnemers bijgekomen en met zijn alleen zijn we hard aan de slag gegaan om de opdrachten binnen te slepen bij nederlandse bedrijven. (www.irp-maa.nl is onze website)
In juli gaan we dan per groepje vier weken field research doen en dat rapporteren we aan de bedrijven. Erg gaaf dus, maar veel afspraken aflopen en veel lezen en uittikken.
Opzich wel erg gaaf, want zo zie je een land weer eens van een heel andere kant maar we zorgen er wel voor dat we leuke dingen doen/zien hier hoor
whaha nou nog niet helemaal into het hardlopen, maar iwl het wel gaan oppakken en dat niet doen zonder fatsoenlijke schoenen want dan loop ik hele mn knieen kapot