Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladyisabelle schreef:Leuk zeg!
Ziet er erg mooi uit!
Is die strik niet mega veel marsepijn?

Moet misschien nog niet te streng zijn voor mezelf hahaha! Lizz schreef:Kaisa dan moet je een bakblik gebruiken voor cupcakes

Kaisa schreef:Lizz schreef:Kaisa dan moet je een bakblik gebruiken voor cupcakes
Heb je daar een voorbeeldje van? Want in die papieren dingen ging het opzich goed, maar niet helemaal netjes.

die heb je dan in tich verschillende kleurtjes, maar zijn dat de gewone kleurstoffen die je daarvoor kan gebruiken dan?
Voor als er weer iemand in huis jarig is! Vind het erg leuk
Mocca schreef:Nee hoofd is 1 bonk marsepein.
Had geen zin om een ieniemienie cakeje te bakken.
De taart is overigens kleiner dan hij lijkt hoor, het was een bolletje van maar 14 cm.
Veel te zoet.
maar dan ook meteen meer dan voldoende haha!
odetteke schreef:Ik weet niet of het al voorbij is gekomen (beetje veel om bij te lezen), maar ik heb nog een heel goedkoop marsepeinadres ontdekt: de ikea!! 6 euro voor een kilo, kwaliteit weet ik nog niet.
o, dat zou handg zijn!
Heb er toevallig zaterdag naar staan kijken. En 6 euro per kilo is niet 'heel goedkoop' hoor. Bijna net zo duur als in de webshop, en dan veel slechtere kwaliteit.
Cyntje schreef:Wat een gave taarten weer
Doe je dit allemaal in opdracht Nienewiep?
Mocca schreef:Ikea heeft 50/50 kwaliteit, en dat is niet echt geschikt voor dit soort zaken.Heb er toevallig zaterdag naar staan kijken. En 6 euro per kilo is niet 'heel goedkoop' hoor. Bijna net zo duur als in de webshop, en dan veel slechtere kwaliteit.

NieneWiep schreef:Waarschijnlijk is dat icing. Dat maak je soort een eiwit stijf te kloppen en dan voeg je net zoveel poedersuiker toe, tot dat het dik genoeg is.
Zij is KOEL 

?