Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mazzel-meid schreef:
Hier is het weer al ruzie, heel de week al gezeik om m'n gewicht![]()
M'n ouders willen perse dat ik naar de 58 kilo ga, omdat ze me te mager vinden worden. 3 maanden geleden waren het scheve blikken als ik een zak chips open maakte, en nu willen ze me vol proppen.
Morgen is m'n zusje jarig en ik moet perse mee taart eten van m'n ouders
't moet niet veel gekker worden
ze kunnen me toch niet gaan dwingen taart te eten ..
orionneke schreef:Hahahaha dat deed ik ook wel eens zo van eej jij lust vast mijn worstenbroodje wel. Leek ik heel vrijgevig maare dan was ik van dat ding af en lag ie me niet aan te staren..........
orionneke schreef:Nope en normaal was het altijd zo: oe proberen te krijgen wat ik krijgen kan. En nou was het ineens weggeven......ow wil jij em dan niet? Nee eet jij hem maar op* ow wat voel ik me aardig*
orionneke schreef:. En 1x in de week een slechte dag leek toen goed te werken voor het afvalproces.........dusse we gaan er weer eens tegenaan. Vandaag al goed op weg!!!!
IngridM schreef:orionneke schreef:. En 1x in de week een slechte dag leek toen goed te werken voor het afvalproces.........dusse we gaan er weer eens tegenaan. Vandaag al goed op weg!!!!
hoe bedoel je dat ?
en laura, ik vind de bmi helemaal GEEN onzin, het is toch een indicatie of iemand goed zit of niet......
orionneke schreef:Neem aan dat dat je vraag was.