Hellofresh

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Es_ther

Berichten: 18736
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:23

Cinderella schreef:
Mijne is helaas toch niet gekomen. Dus maar pizza gehaald in de supermarkt. Bijna alle schappen leeg :oo

Jaa, viel mij ook op!
Leveringen kwamen niet/later ivm sneeuw!

daantjuhhh

Berichten: 26995
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:41

Es_ther schreef:
Cinderella schreef:
Mijne is helaas toch niet gekomen. Dus maar pizza gehaald in de supermarkt. Bijna alle schappen leeg :oo

Jaa, viel mij ook op!
Leveringen kwamen niet/later ivm sneeuw!

Ja en er is dit weekend ook ontzettend gehamsterd

daantjuhhh

Berichten: 26995
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 11:25

Mijn pakket is binnen

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 12:36

Mijn levering zou vanochtend om 9:00u hier zijn, nog niks gezien..
En bij de track and trace staat ''je box wordt om 09:00u bezorgd'' :') Tot zover dus de trace functie.

esje01

Berichten: 4912
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:26

Met excuses van de bezorging is mijn box inmiddels bezorgd

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:36

Mijne komt morgen.. -O-

linoleum

Berichten: 6505
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:39

Ik heb gisteren de Huevos Rancheros gegeten en die was heerlijk <3
Zo weer als lunch. En vanavond nog even bedenken welke ik pak.

Cioccolato

Berichten: 6750
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:41

Mijne komt ook morgen ipv van vandaag. Ah ja. Zij zo met de sneeuw en vertraging. Maar eens bedenken wat voor een vette hap we vanavond gaan eten.

joke165

Berichten: 523
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:41

Muurp schreef:
Mijn levering zou vanochtend om 9:00u hier zijn, nog niks gezien..
En bij de track and trace staat ''je box wordt om 09:00u bezorgd'' :') Tot zover dus de trace functie.


Zelfde had ik........... net een sms, hij komt pas morgen. Mijn man is nu maar naar de winkel boodschappen doen.
Begrijp de vertraging niet zo goed meer. Inmiddels zijn de wegen toch weer gewoon begaanbaar. Of ik mis iets misschien.

linoleum

Berichten: 6505
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:43

joke165 schreef:
Muurp schreef:
Mijn levering zou vanochtend om 9:00u hier zijn, nog niks gezien..
En bij de track and trace staat ''je box wordt om 09:00u bezorgd'' :') Tot zover dus de trace functie.


Zelfde had ik........... net een sms, hij komt pas morgen. Mijn man is nu maar naar de winkel boodschappen doen.
Begrijp de vertraging niet zo goed meer. Inmiddels zijn de wegen toch weer gewoon begaanbaar. Of ik mis iets misschien.

Ze zitten natuurlijk wel met achterstallige boxen die ook nog bezorgd moeten worden. Dus dan moet je nu dubbel werk doen, terwijl ze daar vast niet capaciteit voor hebben. Dus dan is ook dagen erna nog wat vertraging.

Esmee_RS

Berichten: 4903
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:43

joke165 schreef:
Muurp schreef:
Mijn levering zou vanochtend om 9:00u hier zijn, nog niks gezien..
En bij de track and trace staat ''je box wordt om 09:00u bezorgd'' :') Tot zover dus de trace functie.


Zelfde had ik........... net een sms, hij komt pas morgen. Mijn man is nu maar naar de winkel boodschappen doen.
Begrijp de vertraging niet zo goed meer. Inmiddels zijn de wegen toch weer gewoon begaanbaar. Of ik mis iets misschien.

Ze zullen nog wel een achterstand in te halen hebben.
Edit: zie dat linoleum me net voor was :D

PSvanLot

Berichten: 10225
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:46

Hopelijk krijgen jullie het morgen binnen! Ik heb voor zaterdag besteld, maar ga er niet helemaal vanuit dat het gaat lukken.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:53

Ik snap ook best dat het allemaal lastig is, maar wees daar dan pro-actief in als bedrijf zijnde door aan te geven dat het niet zeker is dat het geleverd wordt.
Er is bij mij een halve dag overheen gegaan, en ''toevallig'', precies toen ik via de helpdesk contact zocht kreeg ik een berichtje dat de levering naar morgen verplaatst is.

IMAY1990

Berichten: 1911
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 15:08

Hoi, ben ik weer met nog een vraag. Ik was aan het rondkijken op de receptensite en het viel me op dat er best veel recepten zijn met calorieen over 800/850. Ik vind het relatief "zware" gerechten dan, is de portiegrootte daar ook naar? Als in, zijn het ruime porties? Ik weet dat dat enige subjectiviteit in zit maar als veel mensen vergelijkbare dingen gaan zeggen zu het wel waar moeten zijn dus ik hoop dat jullie het allemaal eens zijn :')

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 15:23

Mwah de porties zijn niet groot maar ook niet klein. 800 zit je zo aan vooral met pasta. Ik vind de porties zelf prima :)

Cioccolato

Berichten: 6750
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 15:33

Ik snap niet dat mensen niet snappen dat er vertraging is. Dat is toch logisch na dit weekend :Y)
Werk stapelt zich op en van begin de week moet ook nog. Beetje menselijkheid naar ook een bedrijf toe.. beetje t zelfde als n dagje extra wachten op je pakketje van post nl bijvoorbeeld.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 15:36

Cioccolato schreef:
Ik snap niet dat mensen niet snappen dat er vertraging is. Dat is toch logisch na dit weekend :Y)
Werk stapelt zich op en van begin de week moet ook nog. Beetje menselijkheid naar ook een bedrijf toe.. beetje t zelfde als n dagje extra wachten op je pakketje van post nl bijvoorbeeld.


Ik snap wel dat er vertraging is, uiteraard! Maar er valt nog wel wat te halen als het gaat om de communicatie richting de klant over de levering, met name als een levering een dag wordt verplaatst. Het gaat hier immers om verse producten/boodschappen.
Albert Heijn komt daar ook niet mee weg toch? :)

Es_ther

Berichten: 18736
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 15:38

De klantenservice van HF bleef ons vertellen dat de bezorging zondag zou komen, ook als we meermaals vroegen of ze wel reden met dit weer.
En ik denk dat zij de statussen van die busjes wel kunnen zien.

daantjuhhh

Berichten: 26995
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 15:39

Ja ze kunnen daar zeker pro actiever in zijn.

Ik heb alle begrip voor de vertraging hoor.
Maar een mail 5 uur nadat er bezorgd had moeten worden.

Daar kunnen ze nog wel wat op halen.

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 15:48

IMAY1990 schreef:
Hoi, ben ik weer met nog een vraag. Ik was aan het rondkijken op de receptensite en het viel me op dat er best veel recepten zijn met calorieen over 800/850. Ik vind het relatief "zware" gerechten dan, is de portiegrootte daar ook naar? Als in, zijn het ruime porties? Ik weet dat dat enige subjectiviteit in zit maar als veel mensen vergelijkbare dingen gaan zeggen zu het wel waar moeten zijn dus ik hoop dat jullie het allemaal eens zijn :')


Als ik op m'n eten let pak ik de balans recepten en anders gebruik ik minder pasta/rijst. Dat zijn nl vaak wel grotere porties als aanbevolen.
Ik doe dan gewoon bv maar 50 gram rijst.
Ik vind ook dat veel gerechten hoog in calorieën zijn. Normaal dus geen probleem en anders even zelf wat aanpassen.
De afwisseling vind ik gewoon fijn.

Mjelleke
Berichten: 699
Geregistreerd: 07-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 16:12

Yonker schreef:
Mwah de porties zijn niet groot maar ook niet klein. 800 zit je zo aan vooral met pasta. Ik vind de porties zelf prima :)


Mee eens.

Mijn vriend is er de afgelopen maanden 10kg mee afgevallen, en dan eten we bijna altijd alles wel op plus nog een toetje. Het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel je de rest van de dag eet, gemiddeld heeft een vrouw 2000 kcal en een man 2500 kcal nodig.

daantjuhhh

Berichten: 26995
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 16:17

Nou het voordeel vind ik vooral dat ik gevarieerder eet. Wat ook erg belangrijk is voor je gezondheid.

Als ik zelf wat moet verzinnen ben ik niet heel creatief en eet ik meestal 2 dagen het zelfde.

Cioccolato

Berichten: 6750
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 16:22

Ja als ze iedereen moeten berichten is dat ook een grote klus :Y)
Ach, overal kan altijd wat beter. Ik heb er geen moeite mee dat het deze week een beetje anders ging.

daantjuhhh

Berichten: 26995
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 16:23

Cioccolato schreef:
Ja als ze iedereen moeten berichten is dat ook een grote klus :Y)
Ach, overal kan altijd wat beter. Ik heb er geen moeite mee dat het deze week een beetje anders ging.

Zulke dingen kun je ook automatiseren.

Es_ther

Berichten: 18736
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 16:26

Social media post kan veel doen. Heb geregeld FB en Insta gecheckt.