Ik gebruik zelf geen make-up, maar zou ik dat wel doen, dan zou ik wel op zoek gaan naar een dergelijk merk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Hier ook alles uit de opvang/gered van de slacht, op hond en eerste paard na![]()
Ik heb niks tegen fokken en rassen verbeteren, maar zo lang er dieren zijn die mij harder nodig hebben vang ik die liever op
Jaimyliefje schreef:Hey guysik wil me ook nog eventjes melden als veganist, als dat mag. Ik ben sinds februari veganistisch, maar wel alleen qua eten/drinken. Telt dat ook? De rest vind ik nog wat lastig (alleen al omdat je bij eten tenminste ingrediënten kan checken! En bij andere dingen niet zo makkelijk.. zeker als kunstenaar erg lastig), maar hopelijk lukt het me om die stap ook nog eens te maken.
Toevallig had ik ook eergister n topic geopend over paardrijden icm veganisme, omdat ik niet zo goed weet hoe ik nu verder moet met mn pony, omdat paardrijden eigenlijk niet echt samengaat met veganisme.. maar als ik haar zou verkopen schuif ik het probleem alleen maar op. Ideas?
_Nelleke_ schreef:Appelmoes_11 schreef:Ik wil nog even inhaken op vegetarische recepten hier. Zelf heb ik er echt geen problemen mee en vega's zijn wat mij betreft allemaal welkomMaar als het erg veel vega ipv vegan wordt is een eigen topic misschien een beter idee. Dit om verwarring te voorkomen. Bedenk je dat iemand een veganist te eten krijgt, in dit topic kijkt en ergens een recept met kaas ziet staan... zou ik niet blij van worden als ik die veganist ben
Ik vind het juist leuk dat we een gezamenlijk doel hebben en die op ieders manier zo goed mogelijk proberen te uit te voeren. Juist door een splitsing vind ik dat je elkaar alleen maar weer in het hokje duwt.
Maar als meerdere mensen vinden dat de niet vegans hier niet thuis horen en geen recepten mogen delen dan trek ik me vanaf heden terug uit dit topic. Jammer.
Magrathea schreef:Wajang plantaardige margarine. Werkt prima