Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Nee joh, dat ligt er maar helemaal aan wat je de rest van de dag eet en hoe veel je beweegt.
__Leonie schreef:Vandaag wel veel honger dus lunch al op. Kwam denk ik door mijn avond maal van gister, want dat was vooral heel veel groente en weinig risotto rijst.
O: Havermout met magere yoghurt, lijnzaad en appel
T: Banaan
L: 4 rijstwafels met pindakaas. 2 vezelrijk cracker met kaas en komkommer.
T: Paar walnoten, 3 eetlepels chocolade smoothie
A: Gefrituurd visje met salade van komkommer, sla, tomaat en beetje aardappel
T: Smoothie van yoghurt, banaan en honing
T: Mandarijn, 3 kale rijstwafels en 1 rijstwafel met pindakaas
Van 13.00 tot 19.00 praktijk lopen
Rijstwafels vullen dus echt niet. Maar helaas niets van brood in huis.
EsterW schreef:lijstje af
O: ca. 150 gr. magere kwark met granaatappelpitjes, handje 7-granenvlokken en handvol gemengde noten
T: appel
L: ca. 100 gr. ravioli in tomatensaus-achtig iets met een kleine groene salade met vnl. bleekselderij, wortel en mais
T: 1/3e komkommer, nog een appel (in de planning)
T2: een Snelle Jelle kruidkoekreep, ik werd flauw na t paardrijden
A: tsja, vriendje gaat lekker koken, dus we'll see! En dat werd een apart soort salade van allerlei restjes uit de koelkast en nog lekker ook: bloemkool (rauw), paprika, komkommer, feta, pijnboompitjes en rozijnen
B: 1 uur paardrijden, flink getraind
ChantalSmook schreef:Lunchen met vriendinnen ipv avond eten. Vind lunch en avond eten ideaal om om te draaien dan. Wat was pizza lang geleden. Echt genieten!! Nog geen echte honger. Toch maar ff soepje ontdooien.
O: 50 gr havermout/lijnzaad/melk
T: druiven.
L: 2 grote pizza's met zn drieën gedeeld. 1 met tonijn en 1 met o.a. gonzola en kaas
A: courgette/tomaten soep met paprika en spinazie, 2 pakjes melba toast met filet American/komkommer/tomaat
T: 200 gr magere kwark, banaan, chia zaadjes, kokos snippers en beetje muesli
B: 1,5 uur gewandeld
HorseLove92 schreef:Vandaag:
O: schaaltje magere yoghurt met scheutje vanille vla, granola, kopje thee
T: water, koffie met hv. Koffiemelk
L: 1 plakje speltbrood met pindakaas light, magere banaan/karamel kwark met halve banaan, cola light
T: thee, halve banaan en kiwi
A: bami, atjar tjampoer, sate saus en ei, glas cola light, schaaltje kwark?Of schaaltje magere yoghurt met gele vla en scheutje chocolade siroop
T:thee? Stukje chocola?cappuccino met plak arretjes cake
T: 2 glazen cola light
B: 6km hardlopen, 1 paardgereden, boodschappen gedaan, 1u gestofzuigd, 21 km gefietst
BelleTessa schreef:Oké, als ik de hele dag alleen thuis ben met te veel chocolade in huis voor m'n verjaardagstaart, kan ik me dus niet inhouden. Zowieso als ik de hele dag thuis ben eet ik meer, ik functioneer beter tijdens werk en routine![]()
O: 100gr magere yoghurt met 180gr kwark met handje rode bessen en handje spelt/chia/kokos.
T: Body&Fit smart bar.
L: 3 speltboterhammen, 1 met cottage cheese en kipfilet, 1 met cottage cheese en jam en 1 met crunchy pindapasta van Body&Fit (jammie!)
T: 1 covered oreo koekje, halve reep kinder bueno, 1 normale oreo koekje en ook nog handje druiven met handje rode bessen.
T2: rijstwafel met kipfilet en rijstwafel met pindapasta.
A: pizza, helft met 4 kazen en helft met rucola en geitenkaas.T: schaaltje magers yoghurt met besjes.
Stomme chocola! Zo de taart afmaken en dan ga ik er niet meer van snoepen tot ik er morgen een stukje van neem![]()
Morgen avond m'n verjaardag, dus dat wordt taart en toastjes, wil m'n ontbijt en lunch dan even goed verantwoord doen, en zondag weer back on track.