Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Phylos schreef:Ik maak pannekoeken inderdaad ook op gevoel. Afhankelijk van hoeveel 1 of 2 eieren, meel naar keuze, beetje vanillesuiker en dan melk of karnemelk inderdaad totdat je de dikte hebt die jij lekker vindt. Ik houd het vaak wat dik, maar maak wel dunne pannekoeken. Ik maak het beslag met de mixer, daar wordt het luchtig van

Ik had behoorlijke koorts, dus ik heb weinig van de stad gezien, helaas. Tijdens 1 van de laatste nachten heb ik ook een zware astma aanval gehad, waarbij ik net niet naar het ziekenhuis hoefde. Dit is al jaren niet meer gebeurd en ik had er dus ook behoorlijk de pest in 

waarom zijn lijstjes daar verboden? Ik vind het juist zo leuk om een lijstjes te maken en te lezen
Ik heb trouwens een blender gekregen van mn ouders, maar volgens mij heet ie officieel smoothiemaker. Ik weet niet wat het verschil is eigenlijk?
Ik doe ook niet veel vandaag, zit voornamelijk achter de computer, want ik moet huiswerk doen. 

Vanmiddag maar eens neuzen bij de Blokker.
Vandaar ook geen dieet, maar gezond eten en sporten!

en heb net een appelflap op.
Nou ja, morgen maar weer aan de bak. Zou gaan sporten vandaag, maar vind mezelf al geweldig als ik me naar mijn paard kan slepen...Ga vroeg slapen, vannacht rampzalig geslapen dus eerst bijtanken
Ponykind vond álles eng, het was een heel groot gedoe want we moesten ook langs een grote wijk waar nog een aantal huizen gebouwd moesten worden. Na 3 uur onderweg te zijn geweest weer veilig terug op stal
Pony keek vol trots uit zijn oogjes en ik ook, want we hebben het overleefd! Hij heeft wel zoveel rare pasjes gedaan dat ik niet wist dat hij dat in zich had. Zo kan hij galopswissels, appuyeren, de passage, piaffe
Alleen wil ik er eigenlijk wel graag iets op doen. Het liefst ook iets wat buiten de koelkast kan! Ik maak ze namelijk vanavond vast klaar en neem ze dan mee naar mijn vriend en morgen mee naar school. Poedersuiker is het lekkerst, maarja niet gezond
Wat kan ik er wel op doen wat ook lekker blijft? (ook buiten de koelkast of in folie).