Ja nee maar ze noemen het pure chocopasta, terwijl het percentage cacao net zo laag is als in een reep melkchocolade. Snap je? Dat noem ik dan geen pure chocopasta
F_Orumster
Geplaatst: 09-05-12 16:40
Mar__ schreef:
Smaken verschillen nou eenmaal F_Orumster... En er zijn idd zat mogelijkheden maar ik vind die vega filet erg lekker
Sorry, ik meende dat je vond dat er weinig keus was, daarom zei ik het
Küt, geen groenten in huis dat word noedelen met pindasaus en wokstukjes en andere creatieve uitspattingen. Ik eet wel een komkommer op, en ik drink er versgeperste sinasappelsap bij Speaking of which, ik las dat dat voor vegetariërs extra goed is, door de vitamine c haal je namelijk meer ijzer uit je groenten
Ja alleen die croutons hé was bijna klaar en kreeg ineens het idee om die bij de komkommer te eten
Appelmoes_11
Geplaatst: 09-05-12 21:12
Magrathea, jij vroeg over sojamelk, de AH heeft huismerk sojamelk, ook light, in meeneempakjes en met allemaal smaakjes, het scheelt ongeveer de helft in centjes
Oe echt? Daar heb ik keihard overheen gekeken de vorige keer dan Smaakt die ogneveer hetzelfde? Of juist minder zoetig? Want ik denk dat een zoetige sojamelk bijvoorbeeld niet geschikt is voor ragout en dat vind ik juist zo lekker...
Die met vanillesmaak is echt een soort milkshake De normale en ongezoete variant zijn minder zoet dan hun Alpro-Soya-equivalent. Je moet wel bij een wat grotere AH kijken, ze hebben ze niet bij allemaal.
Mar__
Geplaatst: 09-05-12 21:41
F_Orumster schreef:
Mar__ schreef:
Smaken verschillen nou eenmaal F_Orumster... En er zijn idd zat mogelijkheden maar ik vind die vega filet erg lekker
Sorry, ik meende dat je vond dat er weinig keus was, daarom zei ik het
Neuh... alleen in biologische vleeswaren weinig keus...
Die met vanillesmaak klinkt erg goed! Heb je die ook als yoghurt?
_Nelleke_
Geplaatst: 09-05-12 22:12
Ik vind sojamelk echt ontzettend vies Het hoeft voor mij niet op melk te lijken maar dit is zo zoet.. En de minder zoete vind ik dan weer heel waterig.
Ik vind alsnog erg lekker broodbeleg wat ik een aantal pagina's eerder postte. Deze bedoel ik:
Gewoon hier bij de buurtsuper, maar de meeste ecowinkels hebben het ook wel
Appelmoes, die bovenste is sowieso veganistisch. Die onderste heb ik nu niet in de koelkast staan dus ik kan niet kijken voor je.