Sushi liefhebbers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Sushi liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:23

Klopt, ask de chef zit nog dicht. Het is nog niet duidelijk wanneer of dat zij open gaan!
In Arnhem heb je ook nog Ohashi, maar daar zou ik persoonlijk niemand heensturen :n (maar daar verschillen de meningen in dit topic over ;) )

Dus ik ben bang dat het Tiel wordt (uurtje langer rijden haha)

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:39

Ik heb helaas geen tips voor een sushi restaurant in (de buurt van) Arnhem, maar mijn moeder vertelde me gisteren dat ze laatst bij een geweldig restaurantje in Arnhem heeft gegeten :D . Lekker, gezellig en meer dan betaalbaar, ze was zo enthousiast dat ze vind dat ik maar een keertje mee moet naar Arnhem alleen om daar te kunnen eten :D .

Mijn sushi craving is gisteren trouwens goed vervuld *jammie* . Ik begrijo nu alleen waarom zoveel mensen zeggen dat ze echt niet aan 5 rondes toe komen...Ik ben toch best een grote eter, maar ik ben niet verder gekomen dan 3 rondes, toen zat ik echt al goed vol := .

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:43

Ninaka schreef:
We gaan zaterdag naar Duitsland en willen dan op de terugweg sushi eten :9

Qua tijdsplanning zouden we dan een vroege zitting (tenminste neem aan dat de meeste all you can eat sushi tenten met 2 zittingen werken op zaterdag) kunnen redden rond Arnhem.
Nog suggesties iemand? Was het nou in Arnhem eentje die inmiddels gesloten was? Of is het meer de moeite om door te rijden naar Tiel (is wel wat om, maar voor goede sushi maakt dat niet uit :o)

Dus waar moeten we zijn zaterdag, Arnhem of Tiel of een andere in buurt van de A12?

Tiel vind ik zeker een aanrader en daar werken ze niet met twee zittingen! wel op tijd bellen hoor want is altijd erg druk!

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 10:44

Deal van Amsterdam, sushi! :D
http://www.groupon.nl/
Ik heb al eens eerder een groupon van Shiki gehad en ben er laatst ook eens zomaar gaan halen en ze zijn écht heel goed.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:23

Ik ga volgende week weer naar Sakana, met collega's, kan al niet meer wachten!! Heel misschien krijg ik mijn vriend zover om zaterdag ook te gaan :D

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 13:51

Nouka schreef:
Ik heb al eens eerder een groupon van Shiki gehad en ben er laatst ook eens zomaar gaan halen en ze zijn écht heel goed.

Fijn om een positieve ervaring te lezen! Heb gelijk besteld :D zit op mijn vaste looproute!

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 16:37

Het is idd Tiel geworden. Wel al om 17 uur, maar goed maakt niet uit. Op tijd weg uit Duitsland moet lukken. Het is maar een half uurtje extra om, dat heb ik wel over voor goede sushi :9 Ben heel benieuwd.
We maken toch al de nodige kilometers zaterdag, dus dan maken die paar extra ook niet meer uit ;)

Maar ja, nu nog wachten tot zaterdag |( :o

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 17:29

Yellowfish schreef:
Nouka schreef:

Fijn om een positieve ervaring te lezen! Heb gelijk besteld :D zit op mijn vaste looproute!

Ik ook :D Ze zijn heel aardig en elke keer als ik daar kwam werd het vers gemaakt.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 17:43

Ok, ik maak er wel 2 van.... :9

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 21:35

Ik ga vrijdag sushi lunchen hier bij moskou in Deventer :) ben benieuwd!

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 02:39

Ninaka schreef:
Het is idd Tiel geworden. Wel al om 17 uur, maar goed maakt niet uit. Op tijd weg uit Duitsland moet lukken. Het is maar een half uurtje extra om, dat heb ik wel over voor goede sushi :9 Ben heel benieuwd.
We maken toch al de nodige kilometers zaterdag, dus dan maken die paar extra ook niet meer uit ;)

ok leuk!! ben benieuwd wat je er van vind ;)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 09:04

Corelli schreef:

Oeh vertel dan ook even of ze zo'n lopende band hebben voor de sushi :))

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 09:11

Vanavond sushi eten bij Sumo in Breda!

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 16:27

Ik heb besloten om vanavond de (voor mij) nieuwe sushi zaak te proberen! ebisu in Hasselt (BE)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 17:05

Nouka schreef:

Thanks voor de tip, ik heb hem besteld! Reis toch via Amsterdam Centraal dus kan hem mooi een keer op weg naar huis op halen :Y)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 02:37

Vanavond bij Takumi in Utrecht geweest...en dat was niet positief. We waren er om half 7 en toen was het niet druk. Sushi was ok, soms een beetje rommelig gerold. Rond 9 uur begonnen we aan de 3e ronde waarvan we maar 2 dingen kregen. Om half 10 de rest maar toen zat ik intussen wel vol. En de kwaliteit was beduidend mnder, met name bij de grill producten. Diverse tafels om ons heen gingen voortijdig weg omdat ze niets meer kregen of omdat ze het verkeerde kregen. Dat ergens iets mis ging was ook duidelijk aan de serveersters te merken trouwens. Niet een aanrader dus.

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 08:26

Eerst even shoppen in Duitsland en dan op de terugweg vanavond :9 *\o/* Jammie, alweer veel te lang geleden.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 09:18

cinn87 schreef:
Ninaka schreef:

ok leuk!! ben benieuwd wat je er van vind ;)

En, wat vond je er van? :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-12 13:43

Rijerijerije schreef:
Corelli schreef:

Oeh vertel dan ook even of ze zo'n lopende band hebben voor de sushi :))

Die hebben ze :j wij hebben er alleen niet aan gezeten, want die is alleen voor diner
Vond de sushi lekker, verrassende smaken

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 14:50

En wat waren de prijzen daarvan Corelli?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-12 14:54

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, sorry :n
Ik had een sweetdeal aanbieding voor een sushi lunch (miso soepje vooraf en dan 8 stuks sushi pp) dus ik heb niet naar de prijzen gekeken..
Volgens mij staan de prijzen wel op de website..Het gaat sowieso per bordje, geen all-you-can-eat concept

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 17:43

Goed om te weten dat het daar ook lekker is. Geen all-you-can-eat is jammer, maar dat moeten we dan maar bewaren voor als er iets te vieren is :')

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 19:46

ik ben jaloers, m´n ouders gaan vanavond met 2 ooms en tantes sushi eten en ik mocht niet mee :( Heb ze heel lief aangekeken of ze wat voor me mee wilde nemen aangezien er ook een afhaal bij zit(A)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:52

janderegelaa schreef:
Vanavond bij Takumi in Utrecht geweest...en dat was niet positief. We waren er om half 7 en toen was het niet druk. Sushi was ok, soms een beetje rommelig gerold. Rond 9 uur begonnen we aan de 3e ronde waarvan we maar 2 dingen kregen. Om half 10 de rest maar toen zat ik intussen wel vol. En de kwaliteit was beduidend mnder, met name bij de grill producten. Diverse tafels om ons heen gingen voortijdig weg omdat ze niets meer kregen of omdat ze het verkeerde kregen. Dat ergens iets mis ging was ook duidelijk aan de serveersters te merken trouwens. Niet een aanrader dus.

Ik ben ik ook al 2 keer geweest met Anc.
Wij waren er op zaondag, dus geheel niet druk en de service was toen prima.
Sushi waren ook top!
Grill gerechten idd een heel stuk minder als bijv bij de Shabu Shabu

Maar ze hebben meer keuze in sushi's en daarom opzich wel een aanrader.

Denk dat een minder drukke avond beter is daar...

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:13