Falona schreef:Hoe vullen jullie eigenlijk die cupcakes? Moet je die dan niet los halen van het papiertje?
Met een appelboor een gaatje in het cakeje maken, net niet door tot aan de onderkant, vullen en het gaatje bedekken met marsepijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Clausje schreef:thnx voor de link, ik heb op deze site zitten kijken maar deze schema's op een of ander manier gemist![]()
welke afmeting zou het mooiste zijn op een bisquit van 16 cm.?
14 cm? of is dit nog te groot?
Citaat:Ik gok te groot, dan heb je aan weerszijden maar een cm over, vind ik persoonlijk te krap. Ik zou eerder voor 10 of 12 gaan. Dan hou je aan weerszijden 3 of 2 cm over.
Mayo schreef:Maken jullie meptaartjes los op bestelling? Of alleen in combinatie met een grote taart? Ik heb nu een aanvraag voor alleen een meptaartje, maar ik vraag mij af of dat rendabel is. Zo'n taartje kost maar weinig, maar wel 'veel' werk.
Moet sowieso nog wel even kijken of ik het in kan plannen. Maar dat staat los van de vraag
Kinke schreef:Jalenka_Kiya schreef:Hoi allemaal, ik kom weer even met een vraagje.
Ik zie wel eens van die mooie cupcakes met een 'toef' er boven op. Is dit botercreme of iets anders? Ik dacht zelf misschien icing? Wie o wie heeft het antwoord, dan ga ik van de week aan de kerst-bakkerij!
Deze kan ik je aanraden Jalenka:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... ?id=126762
LadyJ schreef:Allemaal bedankt voor de leuke reacties, vandaag ga ik hem proeven![]()
En bedankt voor alle goede tips
Men sven wat een leuke cupcakes, duren die ook zo lang als een taart?
Ik heb mijn spullen nu in een zak bij elkaar maar als ik dit vaker ga doen en meer ga kopen moet ik inderdaad een opbergbox of iets kopen.