Vandaag 1 doosje gehaald. Vind ze bij de trekpleister nog een beetje duur om flink in te slaan. Hopelijk worden ze straks nog wat goedkoper.
Ik vind die met witte vulling het lekkerste. Maar 1 keer vorig jaar donkere gehaald. Maar vond dat niet zo'n succes.
Iejoorr schreef:Ze zijn in de aanbieding bij de trekpleister, 1 doosje van 4 voor 2,39 Eerst even goed bijlezen voordat je een reactie plaatst...
Wou ik vandaag naar de trekpleister, was er een giga brand in de stad en een stroomstoring, dus geen lepeleitjes voor mij... (nog niet )
Ik heb m'n collega lief aangekeken zo'n 5 doosjes mee te nemen bij de Makro . Normaal hebben ze ze daar toch ook?
Lous schreef:Nog een keer:Hebben ze ze ook ergens met witte chocolade? Kruitvat bij ons liggen de schappen vol met witten en bruine!
Adamootje schreef:bartjeminoes schreef:ik heb ze ook!!! bij de coop voor 3,99 als ik het goed heb. Woow dat is duur! Sorry foutje ze waren 3,49 deze zijn bruine eieren met bruine vulling!
Lous schreef:Nog een keer:Hebben ze ze ook ergens met witte chocolade? Als je 5 posts boven deze leest zie je mijn antwoord:De echte witte nog niet gezien helaas, ja ze zijn er dus wel.Niet een ander afstraffen van niet bijlezen als je zelf ook niet alles ziet. Edit: ik bedenk me net dat dat geen milka eieren zijn. Van milka zijn er alleen de bruin./bruin en bruin/wit hier verkrijgbaar