Maar je vind vast wel weer wat leuks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:Misschien dat het voor een maagbandje niet veel is, maar komop hee, 27 kilo is véél! En dat is hartstikke goed! Maar je kan er ook in doorslaan in te snel willen afvallen en je kan nu al zoveel niet eten en als je 'm wéér laat opspuiten krijg je straks helemaal niks meer weg.. óók met een maagbandje moet je gezond blijven eten he..
Wendy15 schreef:Krijg net het hoofdstel hier, maar de ene kant van de crosslink is het al een stuk doorgesletenDie is niet lang betrouwbaar meer om mee te rijden zeg maar.. De andere kant niet, dus beetje apart, geen gewone slijtage dan denk ik? Maar wat moet ik hier nou mee
katiavl schreef:Wendy15 schreef:Krijg net het hoofdstel hier, maar de ene kant van de crosslink is het al een stuk doorgesletenDie is niet lang betrouwbaar meer om mee te rijden zeg maar.. De andere kant niet, dus beetje apart, geen gewone slijtage dan denk ik? Maar wat moet ik hier nou mee
terugsturen en geld terugvragen?
Madeira_ schreef:_Patriciaa schreef:Paulien, zou ik mogen vragen hoeveel je er nog af wilt?
30 kilo....... Maar de diëtiste heeft gezegd dat ik misschien wel altijd zo zou blijvengrrr.
Ik heb ooit overgens wel 30 kilo minder gewogen.. Kan gewoon niet geloven dat het niet meer haal baar is..