Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Scarlet_ schreef:Ik vind nu al dat jij eigenlijk een perfect gewicht hebt! Ik wil naar rond de 68 kilo, vind ik wel best bij 1.68mEn dan onder de 70 blijven.
Spetterlover schreef:Gaat goed toch Ingrid, 1 kg per week is goed en als je op een normaal tempo afvalt dan blijft het er ook makkelijker af
IngridM schreef:_Scarlet_ schreef:Ik vind nu al dat jij eigenlijk een perfect gewicht hebt! Ik wil naar rond de 68 kilo, vind ik wel best bij 1.68mEn dan onder de 70 blijven.
je hebt dezelfde lengte als ik en hetzelfde streefgewicht en ook ongeveer hetzelfde begingewicht.........![]()
hoelang heb je erover gedaan en met wat voor dieet of zelf gewoon puur gezond eten en bewegen ?
Spetterlover schreef:Oooh nou heeft mijn moeder appelflappen meegenomen, speciaal voor mij.. maar ik mag het niet van mezelfTerwijl ik verslaafd ben aan die dingen..
orionneke schreef:Gaat goed joh!!! Hoe zit een dagje eten er nou uit als ik vragen mag??
orionneke schreef:Neem dan een HEEEEEL klein puntje........ Dat kan je vast hebben. Hoeveel weeg je nu en hoe groot ben je?