Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:28

Zou super zijn scarlet !!!!! hoeveel is er af dan als ik mag vragen ?

p.s. ik ben nu pas 2 weken bezig hoor.....en 2 kilo eraf nu...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:30

Gaat goed toch Ingrid, 1 kg per week is goed en als je op een normaal tempo afvalt dan blijft het er ook makkelijker af Lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:33

1 kilo per week is toch ook fantastisch! Meer moet ook zeker niet Lachen

Ik weet niet precies hoeveel ik woog toen ik begon, achterin de 80 in ieder geval, en dan meer richting de 90 dus dat hou ik altijd maar aan Knipoog
Dus zo'n 19.5 kilo Lachen

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:39

Wat goed scarlet! aan jou kan ik een voorbeel nemen Lachen Ik hoef niet 20 kilo af te vallen, ongeveer 10 maar ik vind het erg knap van je dat je zoveel bent afgevallen. Volgens mij begint dan het moeilijkste nog, op gewicht blijven en ervoor zorgen dat je niet meer afvalt of juist aankomt. Veel succes ermee!!
Zelf ben ik nog bezig met afvallen, vanochtend op de weegschaal 66.6 kg. (ben 1.75m) mijn streefgewicht is eerst 60 kilo. Dan vind ik eigenlijk dat ik wel genoeg ben afgevallen, tussendtijds probeer ik ook om het vet om te zetten in spieren, wat wel meer weegt maar ziet er wel beter uit *LOL*

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 12:23

Ik vind nu al dat jij eigenlijk een perfect gewicht hebt! Ik wil naar rond de 68 kilo, vind ik wel best bij 1.68m Lachen En dan onder de 70 blijven.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 13:07

_Scarlet_ schreef:
Ik vind nu al dat jij eigenlijk een perfect gewicht hebt! Ik wil naar rond de 68 kilo, vind ik wel best bij 1.68m Lachen En dan onder de 70 blijven.

je hebt dezelfde lengte als ik en hetzelfde streefgewicht en ook ongeveer hetzelfde begingewicht......... Haha!

hoelang heb je erover gedaan en met wat voor dieet of zelf gewoon puur gezond eten en bewegen ?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 13:11

Spetterlover schreef:
Gaat goed toch Ingrid, 1 kg per week is goed en als je op een normaal tempo afvalt dan blijft het er ook makkelijker af Lachen

ja heb je helemaal gelijk in, is ook super !
maar ik begin net he, dan gaat het altijd net ff wat sneller

maar een goed begin is het halve werk zeg ik maar.

Ik rijd tegenwoordig lekker vaak paard nu manon hoogzwanger is, en ik heb een crosstrainer gekocht voor de dagen dat ik niet beweeg en ik tennis 1 x per week. Elke dag zorgen voor m'n beweging, volgens mij is dat ook wel erg belangrijk !!!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 13:15

Gaat goed joh!!! Hoe zit een dagje eten er nou uit als ik vragen mag??

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 14:00

IngridM schreef:
_Scarlet_ schreef:

je hebt dezelfde lengte als ik en hetzelfde streefgewicht en ook ongeveer hetzelfde begingewicht......... Haha!

hoelang heb je erover gedaan en met wat voor dieet of zelf gewoon puur gezond eten en bewegen ?

Wat een toeval Haha! 't Zal jou vast ook lukken, je bent al goed bezig!

Ehm, nou in 't begin was ik nogal ongezond aan 't eten Bloos Veel te weinig enzo. En nu probeer ik elke dag wat meer te eten, hoewel 't best moeilijk is, heb heel snel 't gevoel dat ik te veel eet. Ben wel veel meer gaan bewegen, sport nu zo'n 5 uur per week en fiets vrij veel Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 14:39

Oooh nou heeft mijn moeder appelflappen meegenomen, speciaal voor mij.. maar ik mag het niet van mezelf Verdrietig Terwijl ik verslaafd ben aan die dingen..

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 15:11

Spetterlover schreef:
Oooh nou heeft mijn moeder appelflappen meegenomen, speciaal voor mij.. maar ik mag het niet van mezelf Verdrietig Terwijl ik verslaafd ben aan die dingen..

Flauw he! Dat idee heb ik nu ook dat ze me vol proberen te duwen met dingen die eerst eerst super lekker vond Nagelbijten / Gniffelen Zeker bang dat ik te weinig krijg. Haha!
Vanmorgen om 8 uur een wit broodje met stroop gegeten, en om 1 uur weer een.
Om half 3 een sneetje bruin brood met pasta.
Verder heb ik al flink veel water op en een paar koppen thee met honing (last van mn keel Boos! )
Verder sport ik nu om de dag een uur (probeer vaak langer maar soms ook korter). Er is nu een kilo of 4 vanaf (wisselt)
Vanavond ga ik uiteten dus probeer nu ff niks meer te eten (dan kan ik mn 4 gangen menu naar binnen schuiven Vork )
Normaal eet ik nooit savonds maar een keertje kan geen kwaad hoop ik.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 15:14

Ik heb mezelf als troost maar een boterham met duo penotti gegeven ipv met halvajam Schijnheilig
Eet je nooit 's avonds ? Verward

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 15:19

orionneke schreef:
Gaat goed joh!!! Hoe zit een dagje eten er nou uit als ik vragen mag??

hai

ik doe dus de slank-klup, maar het komt gewoon neer op verstandig zijn. Ik vind het fijn bij zo'n club en krijg elke week een vel met voorbeeldrecepten en aangezien ik het moeilijk vind om altijd maar weer iets te verzinnen gebruik ik die wel

ik eet 's ochtends 2 volkoren boterhammen met beleg, glas magere melk.
dan tussendoortje
tussen de middag weer hetzelfde als ontbijt
tussendoortje
avondeten, veel groenten, mager vlees, aardappelen/zilvervliesrijst/pasta
evt. mager toetje
tussendoortje

tussendoortje is fruit, plakje ontbijtkoek of zoiets

ik heb geen honger en als ik dat wel heb neem ik groente om te knabbelen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 15:58

Hm ziet eruit zoals ik het gedaan heb met mijn 12 kilo afvallen.... In Nederland ga ik weer braaf zijn. Hier is dat niet mogelijk....hebben geen eens yoghurt zonder suiker/vet dusse.... MIS DE OPTIMEL!!!!

Als je al eetbaar brood vindt heb je geluk. Maar volkorenbrood EN eetbaar is onmogelijk....dus doe het nog ff met wit.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 09-06-05 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 15:59

Gaat super zo te lezen bij jullie, Scarlet en Ingrid!!
Goed hoor!

Vervelend is dat he, Spetterlover Scheve mond
Hopelijk heb je genoten van je boterham duo-penotti!

Orionneke; ik zou ook echt niet meer zonder optimel kunnen hoor!
Wel raar dat ze dat daar niet hebben

Hier is het weer al ruzie, heel de week al gezeik om m'n gewicht Boos!
M'n ouders willen perse dat ik naar de 58 kilo ga, omdat ze me te mager vinden worden. 3 maanden geleden waren het scheve blikken als ik een zak chips open maakte, en nu willen ze me vol proppen.
Morgen is m'n zusje jarig en ik moet perse mee taart eten van m'n ouders Scheve mond

't moet niet veel gekker worden
ze kunnen me toch niet gaan dwingen taart te eten ..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:01

Neem dan een HEEEEEL klein puntje........ Dat kan je vast hebben. Hoeveel weeg je nu en hoe groot ben je?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:02

orionneke schreef:
Neem dan een HEEEEEL klein puntje........ Dat kan je vast hebben. Hoeveel weeg je nu en hoe groot ben je?

ben 1.70 en weeg 56 kilo

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:10

Heb je toegevoegd op msn.

Nou heb nog even bekeken naar je BMI, NIKS mis met jou gewicht, zou alleen niet lager gaan zitten!!!!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:18

Als je nu op je goede gewicht zit, kun je toch best eens een lekker stuk taart nemen? Knipoog
Anders zou je je hele leven geen taart meer kunnen eten, zou toch zonde zijn Haha!

Ik heb vanochtend een witte geroosterde boterham op met kaas en tomaat (was bij vriendje)
Om 12 uur nog een bruine geroosterde boterham met 20+ smeerkaas.

zometeen even een kopje bouillon met een cracker met kipfilet Lachen

Vanavond aardappels met 2 soorten groenten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:21

Ik ben wel eens benieuwd hoe dat nou met die punten werkt. Is daar online een lijstje van te vinden vd WW.

@ Mazzelmeid: ik kom niet op MSN weet je dat...mijn laptop viel uit.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 16:33

Mazzel-meid, als ik jou was zou ik lekker zorgen dat je op dit gewicht blijft hoor! Gewoon niet lichter worden, maar je hoeft ook niet aan te komen.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 17:07

Haha dat is bij mij ook zo, maar dan niet zo erg. Ze zeggen van je ziet er zo goed uit maar het moet niet dunner worden als ze me een paar dagen niet zien snoepen.
Bij mij gaat het nu wel goed, dit is de 3de goede dag na 3 dagen zoveel eten als ik wil (en nog meer Bloos). In die 3 dagen was ik 3 kilo aangekomen maar zijn er alweer 2 vanaf.
Ik weet dat het slecht is zo snel aankomen en afvallen maar als ik eenmaal een eetbui heb gehad(wel een echte, dus niet zomaar pak koekies ofzo) dan moet ik van mezelf een paar dagen weinig eten.
Vooral omdat ik dan weer eens een normaal gevoel in mn buik wil ipv volgevreten Knipoog
Maargoed hier weer opnieuw een poging om geen vreetbuien meer te krijgen.

Scarlet, wat ben je al veel afgevallen! goed zeg!

Mazzelmeid, een stukkie taart maakt toch niks? ik vind het knap dat je zoveel bent afgevallen maar ik vind dat je er wel erg veel voor opgeeft. Net als toen bv die barbeque. Je moet ook soms genieten van eten vind ik, vooral bij iets als een etentje of barbeque!

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 17:10

Mazzel meid, als je ouder zeggen dat je te dun bent zou ik toch eens naar jezelf gaan kijken. Houdt wel in je achterhoofd dat oudere mensen vaak zeggen dat je 'goed'moet eten. Je moet er van groeien zeggen ze dan. Ik vind dat je nu een mooi gewicht hebt bij je lengte, je hoeft nie tmeer af te vallen . MAar ik vind ook niet dat je te licht bent en dat je MOET aan komen. Probeer gewoon op dit gewicht te blijven en wel gezond te eten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 17:14

Poison: vaak is dat vocht en maagvulling. Je kan nooit zo snel vet in 1 keer aankomen.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 17:26

Poeh, heb ik dan voor zoveel gewicht gegeten Haha!
Het zal inderdaad een gedeelte vocht en maagvulling zijn maar ik zie dan ook aan mezelf dat ik een stuk dikker ben. Achja.. ik ben blij dat ik het in ieder geval weer voor een groot gedeelte kwijt ben Lachen