Jotoma schreef:Oeps, het was niet mijn bedoeling zo'n discussie te creeën. Desalniettemin wel erg enthousiast wat er allemaal voorbij komt aan info.
Ook al een aantal fijne gerechten bij die ik heb opgeslagen. Fijn nieuwe inspiratie!
Hebben jullie nog wel eens cravings naar producten met zuivel? Of juist vlees?
Vanmiddag vette honger en was onderweg, heb twee cheeseburgers gescoord
En thuis stond er een zak m&m's open en dan wordt het wel lastig voor me.
Over het algemeen kan ik het prima weerstaan. Maar als ik weet dat het in huis is (paturain of brie), vind ik dat best moeilijk. Als het er niet is, mis ik het overigens niet. Mja, net een verjaardag gehad thuis en dan ligt het er.
Mwoah, niet echt. Heb wel een tijd gehad dat ik het gewoon erg weinig at. En ja, kaasplankjes op restaurant heb je ook niet meer. Die euroshopper plastic raspkaas heb ik niet echt meer behoefte aan

Een spiegelei is ook zoiets, ik heb geen craving, ik vind het wel jammer dat er geen vegan versie van is

Wat overigens niet betekent dat ik het wel ga eten, ik eet lekker wat anders, net zo prima. Maar ach.
Dingen als gehakt of vleesburgers mis ik juist totaal niet. Vooral gehakt, alleen al de aanblik, van die grijze frummeldingen in een pan, en het stinkt zo