Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Gisteren niet echt goed gesport maar heb wel 2100 cal binnen gehad. Ben niet zo blij dus, misschien ga ik vanavond nog even..
O: 1 appel, 10 amandelen en 2 sneetjes spelt desem met tonijnsalade
T: 2 volkoren crackers met pindakaas en een halve komkommer
L: halfvolle kwark met whey muesli en havermout
T: appelen een maiskoek
A: witte rijst met boontjes en kipvleugels
T: (eventueel smartbar na het sporten)
D: water en thee
Zonder de smartbar kom ik uit op 1720 cal tegenover 1800 cal (als ik niet ga sporten).
Many schreef:Debbels, ik denk dat je al een heel eind komt door je lunch flink groter te maken. Eet er een boterham (of twee) bij of maak er van je soep een maaltijdsoep door blokjes aardappel of pasta mee te koken. Verder mis ik eiwitten in je lijstje in de vorm van vlees, vis, tofu, bonen, zuivel, etc. Ik zou ervoor proberen te zorgen dat elke maaltijd in ieder geval koolhydraten, vetten, eiwitten en groente/fruit bevatten. Dan zul je automatisch al meer kcal binnenkrijgen
Loraine1985 schreef:Aah een heerlijk topic! Mijn lijstje vandaag;
O: whey isolaat met 350ml melk
L: whey isolaat met 350ml melk
D: whey isolaat met 350ml melk
Tussendoortjes: komkommerplakjes
Drinken 2,5 lt water en 4 bakken koffie mét melk en jawel suiker..
En nu net; 30 gram cassuave chips
Dit houd ik nu al een 6-8 dagen vol met 1 dag tussendoor waar ik 2 stukjes vlees op heb.
Activiteiten: 2-3x per week paardrijden en iedere dag de abschallenge en vanaf nu ook de 7 min workout..
Zal niet geheel (geheel niet) verantwoord zijn, maar werkt lekker snel en vanaf volgende week ga ik avondeten pakken ipv shake s avonds