Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wil als ik tijd heb ook weer een keertje guacamole gaan maken
is ook zo lekker op brood tussen de middag.
) , grondwerken en uurtje in en om de stallen aan de slag (uitmesten etc.)

Ben al veel te vroeg met lijnen begonnen door pesten, een moeder die altijd aan het diëten was en een toch wel stevige bouw (was al een bolle kleuter) waardoor mijn stofwisseling ook niet echt top meer is denk ik. twee weken geleden bijv hadden we een weekend met 3 etentjes en wijntjes erbij enzo. Zat ineens van 72,7 op 75,5 en dat ging ook mooi niet meer weg (normaal hou ik gewoon vocht vast van alcohol) . Nu pas is daar 1,5 kilo weer van verdwenen. Ik zit gewoon het lekkerst in mijn vel onder de 73 maar probeer me er niet teveel op te fixeren en me vooral gezond en energiek te voelen.
Hoopte ook wat kwijt te raken na de aanschaf van mijn paard, maar daar kan ik al bijna een jaar niet op rijden terwijl ik wel de tijd kwijt ben. Ik probeer 2 keer in de week een uur te fitnessen en een uur te squashen, maar veel meer dan dat lukt me gewoon niet.
verder vooral koolhydraat (en eiwitrijke) producten. Ik eet ook wel is een cracker/boterham maar eet daar dan wel weer eiwitrijke producten bij zeg maar.
!
Leuk he ik zit ook al helemaal in de kerstsfeer, momenteel ben ik ook weer bij mijn moeder en toen ik maandag kwam was ons hele huis alweer in de kerstsfeer
, misschien nog wat vla toe