We zouden zelf friet bakken, maar aten uiteindelijk bij vrienden. Alsnog wel friet gehaald en een halve mexicano en halve berenklauw gegeten.
Kieffer
Geplaatst: 30-12-13 08:21
Een ovenschotel met pasta, groenten, tomatensaus en kaas
Eskimo
Geplaatst: 30-12-13 11:12
Gisteren dinner met studiegenootjes gehad. Voorafje was carpaccio en daarna kreeftensoep. Hoofdgerecht was verse zalm met ravioli en een carbonara saus. Als dessert had ik chocolade mousse gemaakt
ik had laatst paprika-brie soep, dat was echt goddelijk!
Girassol
Geplaatst: 30-12-13 20:18
Gisteren aardappelgratin, lamsworstjes, rode kool met stukjes appel en kaneel, een stoofpeertje en als toetje chocolademousse. Vandaag erwtensoep en morgen gourmetten.
Aardappels, spinazie en een heerlijk gemarineerd filetlapje
Aranel
Geplaatst: 30-12-13 20:32
Eleionomae schreef:
ik had laatst paprika-brie soep, dat was echt goddelijk!
Receptje? sowieso vind ik altijd dat jij van die culinaire dingen eet als ik dit topic door lees haha. Hier zaten nog stukjes paprika in, dat vond ik niet zo geslaagd haha.
ik weet het niet meer precies een kennisje had het gemaakt, maar het was gewoon paprika soep (gepureerd) met brie er door (maar dan niet die witte korst) en wat op smaak gemaakt met peper en zout en gebakken brood (van die crouton dingen) volgens mij fruitte ze eerst ook nog een ui met de paprika en deed ze iets met groente bouillon maar ik heb niet heel goed opgelet
Gisteren restjes van de kerst opgegeten, was niet een supersucces. Vandaan een schnitzel met gebakken aardappels en roerbakgroentes en morgen eten we boerenkoolstampot!
Gisteren uiteten geweest en had een pasta op. Geen idee wat er allemaal in zat, was pasta van de dag Vanavond weet ik het nog niet, zal wel iets makkelijks worden