http://www.vegatopia.com/vega/koken/rec ... a-la-joyce
het paprikapoeder en de peterselie kun je ook vervangen door een zakje gehaktkruiden, of door italiaanse kruiden, of door een schepje sambal, of welke kruiden/specerijen dan ook
ik heb hier twee meatlovers (vriend en een goede vriend die regelmatig komt eten) die beiden zeer te spreken waren over de smaak, textuur is ook erg lekker vind ik zelf, en de eters ook trouwens.
die gehaktkruiden, dat is echt shocking hoe erg het dan kwa smaak bij een oldscool gehaktbal in de buurt komt

en ik doe er nog wel eens fijngemalen noten door, de resten van het amandel of hazelnoten melk maken , is handig als ik de pulp niet kan gebruiken voor de granola(omdat die niet op is ofzo)

Gebruik verse bladspinazie, kan ook als het al een beetje verlept is (ideaal om van je oude spinazie af te komen haha). Alles in de blender, goed mixen en elke dag een glaasje drinken. In de koelkast blijft het een paar dagen goed dus je kunt in één keer veel maken en daar een paar dagen mee doen. Dan heb je in één keer de vitamine C en je ijzerbom.

Wees dan in elk geval held genoeg om je keuze toe te lichten. Vind het best naar, dat er gewoon mensen bestaan die zich gerechtigd voelen om elke dag vlees op hun bord te hebben, en daar 0,0 in toe willen geven. (Ik had ook de optie 'minder vlees dat wel diervriendelijk is voor dezelfde prijs' toegevoegd, maar nee... liever meer slecht vlees