Ik heb net mn appeltaart geproefd, en ik vond hem wel erg lekker! Vond het droge wel meevallen, maar het is wel vaker zo dat een appeltaart na een dag wat zompiger wordt.
Ja, maar smaken verschillen ook wel denk ik. Ik houd niet van kleffe appeltaart. Ik dipoe vaak een beetje custard poeder bij de appels om ze niet te nat te laten worden met bakken.
Silence
Geplaatst: 25-11-12 18:35
Ik heb gesmokkeld vandaag. Net een chocolade mouse taartje gekocht in de winkel. Om te vieren dat ik morgen aan mijn nieuwe baan mag beginnen
Zo, met kerst krijg ik een drukke bakperiode! Ga met de bovenburen oliebollen en appelflappen maken, en zelf wil ik nog kerstcupcakes maken met een kerstboom topping.
Voor kerst mag ik ook 2 dagen een dessert verzinnen/maken. Zat te denken aan een grand dessert met o.a. chocoladesoufflé, stukje cheesecake, ijs (zelf maken) en dan nog iets eigenlijk?
Jaa, ik heb weer een babycupcake bestelling! Of tenminste, het is voor een vriendin haha. Maar ze is vanmiddag tante geworden dus ik mag cupcakes maken haha.
Het is Italiaans SF. Ik ben er verzot op en het is heel simpel idd. In Italie serveren ze het idd met fruit. Of met caramelsaus, maar dat vind ik persoonlijk te zoet.
Succes ermee, benieuwd wat het gaat worden allemaal.
wat een leuke ideeen en foto's komen er voorbij zeg! ik ben ook geabonneerd op taarten decoreren, heb nog geen last gehad, vind het superleuk! ben echt beginnend taarten/cupcakes maker, en vind het erg leerzaam. Maar ik las ook op facbook dat er veel klachten zijn...
van t weekend weer cupcakes maken, iets met de sint natuurlijk! afgelopen weekend ook gedaan, zwarte pietjes, nu weer iets anders bedenken.
Ook al hard aan t denken voor kerst..... hoe maak je de opping zo'n mooie kleur? wat voor topping is dat het lekkerst?
Dat zag waarschijnlijk een kwestie van smaak zijn gretoes.
Hier een 'zuurkool met kaascrumble' uit de AH in de oven staan. Ik ben heel benieuwd naar een hartige crumble, ik heb alleen nog maar zoete varianten op.
Net weer een bestelling binnen van mn nicht voor sinterklaascupcakes voor zaterdag. Die Speculoos en zwarte Pietjes. Misschien moet ik dr waarschuwen om 2 dagen niets te eten als ze die Speculoos wil eten.
Ik heb eindelijk besloten welke taart ik morgen ga maken, aangezien de chocola in de aanbieding is heb ik besloten dat ik daar toch wat mee moest doen. De Mississippi mud pie staat al een tijd op me verlanglijstje, dus die ga ik morgen maar eens maken. Vinden me clubgenoten ook niet erg. ^^
Hoe zal ik het netjes zeggen??? Hij was niet zo lekker eigenlijk . Ook volgens de andere gezinsleden niet voor herhaling vatbaar . Helaas, het was geen combi, niet met de zuurkool in elk geval. De kruimellaag was op zich wel lekker, maar er moet echt iets anders onder.
Weer lekkere dingen op de planning zie ik. Ik zag laatst een recept voor red velvet cake/taart. Met rode biscuit en roomkaas vulling en topping. Die zag er gaaf uit. Nu zie ik net op FB dat ze er bij Funcakes mix voor hebben (en ook voor worteltjestaart). Die zet ik maar eens op mijn lijstje.
Straks even naar de super voor de nieuwe taarten decoreren, als het goed is komt hij vandaag uit en die camee mould zit erbij.
Ligt die in de winkel met die mold? Moet straks nog even langs de winkels om een traktatie voor de paardrijles te halen, kan ik 'm mooi gelijk meenemen..