Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

welkom!
) Jeetje, een allergie voor boomvruchten, dan zou de moed mij ook snel in de schoenen zakken. Wat blijft er dan over inderdaad? Pff, ik zou het zo niet weten eerlijk gezegd. 

Even in de magnetron en dan kon ik ze eten
Soophia schreef:Dank voor de welkom's
Zeker een idee, dat mag ik wel. Sterker nog, wanneer de boomvrucht verhit is geweest (appeltaart e.d.)
kan ik gewoon eten. Ook deed ik vroeger veel fruit op de bakplaat als we gingen gourmetten want
eenmaal verhit geweest, geen problemen. Gek he!!

of je moet tussendoor even weg kunnen naar de winkel..?
simpel maar lekker!

De Eat Natural repen zijn ook in de bonus bij de AH, dus daar ook een pakje van meegenomen en de wasa Thin crackers met rozemarijn en zeezout. Ben benieuwd of dat wat is, de ingrediëntenlijst zag er namelijk niet al te slecht uit.
Dat vind ik trouwens wel vervelend met broodbeleg, scharrelrosbief voor op brood was in de aanbieding, maar toen keek ik even op de ingrediëntenlijst en heb ik het maar weer teruggegooid. Ik snap gewoon niet waarom er allemaal suikers en smaakversterkers aan toegevoegd moeten worden! Dat er zout inzit, oké, begrijp ik want het moet wel een conserveringsmiddel hebben maar voor de rest.. Ik ga denk toch voor me vleeswaren maar naar de biologische supermarkt of de slager. Welke is denken jullie beter?

En inderdaad, goeie! De groene weg slager zit een straat achter mij zo ongeveer. Misschien toch daar echt een keertje langs gaan.
En groene smoothies, nope nog niet zelf gemaakt. Heb wel een keer die van de AH geprobeerd met wortel en appel en munt en peer en beiden waren verrassend lekker! Moet mezelf toch iets minder aanstellen wat betreft groentes in me drinken, haha.
Handig ook dat ze biologisch vlees verkopen.
Ik maakte ook echt elke dag een smoothie, nu bijna nooit meer. Al die sinaasappels uitpersen... Nu heb ik 2 kg minneola's ingeslagen bij de AH, die zijn echt heerlijk en makkelijk te pellen.