Welkom Kikka! Leuk!!
Je lijstje ziet er mooi uit hoor!
Alle lijstjes overigens..
Inderdaad Hesterve, het gaat aardig goed. Gister dus wel behoorlijk gezondigd en merk dat helaas ook gelijk.. Had de hele dag door trek, zin in zoet en was klein beetje chagrijnig. Ben trouwens ook helemaal verslingerd aan de doos dadels die mijn moeder bij de marokkaan heeft gehaald, niet zo goed voor mijn bloedsuiker, wel gezond
. Vanavond maar even in bad en lekker vroeg in bed! Eerst nog even aan de studie.
Heb ook flink veel boodschappen gedaan. Ik heb besloten gewoon zelf eens gekke combinaties uit te proberen voor wat betreft smoothies. Ben de standaard fruitsmoothies een beetje zat
Heb even wat amandelmelk gehaald ook, kan ik daar ook weer eens mooi mee mixen. De doosjes bevroren fruit zijn trouwens in de bonus bij de ap! Alle beetjes zijn mooi meegenomen
Heb trouwens ook een flesje vanilleextract gekocht, ben benieuwd want ik ben dol op vanille!
Ga morgen eens iets met pruimen proberen. Ik heb ook een zak andijvie gekocht want die was ook voordelig deze week. Is dat een lekkere combi? En dan met amandelmelk ofzo? Ik ga gewoon wat proberen en dan zie ik het wel. Gelukkig krijg ik alles altijd wel binnen
Hesterve, hoe bak jij die pannenkoekjes een beetje lekker? Vorige keer was bij mij namelijk echt een grote mislukking en wil morgen vast pannenkoekjes maken om woensdag mee naar een lange schooldag te nemen. Kan je ook gewoon alleen speltmeel doen met water of is dat niet lekker?
Mama had gelukkig ook weer lekker gezond gekookt vanavond. Een gegrild karbonaadje met gebakken champignonnetjes en uitjes. Broccoli, aardappels (heb er zelf maar 1 genomen), en sla met tomaat, komkommer, olijfjes en bosui. Prima dus
Laatst bijgewerkt door MaartPaard op 16-04-12 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt