Of langzaam uitbreiden met groentes.. Eerst een omelet zonder groentes als ontbijt en als ik dat kan verdragen groentes erop
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of langzaam uitbreiden met groentes.. Eerst een omelet zonder groentes als ontbijt en als ik dat kan verdragen groentes erop
) meld ik me ook maar eens 

Straks nog een uurtje (intensief) dansen.
Je lijstje ziet er mooi uit hoor!
. Vanavond maar even in bad en lekker vroeg in bed! Eerst nog even aan de studie.
Heb even wat amandelmelk gehaald ook, kan ik daar ook weer eens mooi mee mixen. De doosjes bevroren fruit zijn trouwens in de bonus bij de ap! Alle beetjes zijn mooi meegenomen
Heb trouwens ook een flesje vanilleextract gekocht, ben benieuwd want ik ben dol op vanille!

Maar niet teveel van gebruiken dan en volgende keer weer de natuurwinkel of zelf maken.
Hoop dat het wat is!
Dan vrijdag aaf maar ff naar de Ekoplaza..
Heb hier geroosterde amandelen..
Hahha...

ik kan jullie helemaal niet meer bijhouden. ....
logische redenering hè. Maar het is wel zo dat ik er nu niet meer van snoep en zelf in huis halen doe ik het niet, het was een bedank cadeautje van een vriendin die af en toe bij mij komt overnachten. Heb er ook echt wel even van genoten, maar het dagelijks kopen zal ik het niet doen, zo blijft het nog iets 'speciaals'. 
Dan snij je ze open en leg je er wat geitenkaas in.