Dat is afhankelijk van wat je als vulling gaat gebruiken Dais_ En strik maken zou zeker vandaag al kunnen (aangezien die lang moet drogen). De andere decoratie zou ik nog mee wachten tot het laatste (als er geen dingen bij zitten die moeten drogen)
meggiemeg
Geplaatst: 20-03-12 12:12
Had voor gisteren een leuke opdracht van een vriendin, zij wilde tracteren op haar werk, resultaat: 60 cakepops. Een aantal bestrooid met kokosrasp, discodip of krokante hazelnootdip. Ze was er erg blij mee!
Quick question.. Ik moet deze week voor het eerst toch een volledige taart in gaan vriezen.. Heb zaterdag een 3- laagse stapel staan, zondag 3 'gewone' taarten, en nu is er nog een gewone 20cm taart bijgekomen voor zaterdagmiddag... Ik dacht dan maak ik morgen alvast die gewone 20 cm en doe ik die in de vriezer... DIe ga ik vullen met bosbessencreme en bosvruchtenjam.. Dat kan toch prima ingevroren worden? (even een voor- de- zekerheid- check)
Dames... Ik blijf problemen houden met het rijzen van mijn taart, hij blijft echt vrij plat! Kan er net 1 laag vulling tussen doen! Wie heeft de gouden tip? Ik gebruik de biscuitmic van Cook & Co!