Ik heb een nieuwe favoriet!! En gezien ik dacht dat de hapjes net zo groot zouden zijn als bij sumo ed, hadden we veels te veel besteld. Kan daluk dus lekker sushi als ontbijt eten
! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Bij de luxe was veel sashimi waar je uit kon kiezen en dat vonden we toch wel heel veel rauwe vis
. Wel errug lekkere sushi met roomkaas oid gegeten... Volgende keer nemen we weer de gewone maar de luxe was leuk om te proberen! Kristie schreef:Ik heb zondag sushi gegeten met een vriendin bij Tokyo in Amsterdam, we hadden de luxe genomen (onbeperkt voor 27eurie, voor het eerst de luxe)Bij de luxe was veel sashimi waar je uit kon kiezen en dat vonden we toch wel heel veel rauwe vis
. Wel errug lekkere sushi met roomkaas oid gegeten... Volgende keer nemen we weer de gewone maar de luxe was leuk om te proberen!
Maar ik neem deluxe alleen als ik ga lunchen anders vind ik het te duur

) en dat was natuurlijk veels te veel voor 2 (en een halve) persoon. Ik had groottes net als bij sumo verwacht, maar ik had zelfs genoeg over voor een volledig ontbijtje. Nadat het de hele avond, nacht een een halve ochtend in de koelkast had gestaan, was het serieus nog lekkerder en beter dan bij de Shabu's die ik gewend ben.
haha...Heb nu eindelijk een japanner ( in tiel ) gevonden waar ik echt alle gerechtjes top vond!
)