Sushi liefhebbers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Sushi liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 09:18

Nou, happu sushi: jammie jammie jammie! Die tuna handroll: dat was tenminste een gevulde rol! En mijn favorietje was toch wel dat driehoekjes van rauwe tonijn met een lAgje rijst en die oranje eitjes erop.
Ik heb een nieuwe favoriet!! En gezien ik dacht dat de hapjes net zo groot zouden zijn als bij sumo ed, hadden we veels te veel besteld. Kan daluk dus lekker sushi als ontbijt eten :D!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:38

Ik heb zondag sushi gegeten met een vriendin bij Tokyo in Amsterdam, we hadden de luxe genomen (onbeperkt voor 27eurie, voor het eerst de luxe) :) Bij de luxe was veel sashimi waar je uit kon kiezen en dat vonden we toch wel heel veel rauwe vis :Y). Wel errug lekkere sushi met roomkaas oid gegeten... Volgende keer nemen we weer de gewone maar de luxe was leuk om te proberen!

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:43

Kristie schreef:
Ik heb zondag sushi gegeten met een vriendin bij Tokyo in Amsterdam, we hadden de luxe genomen (onbeperkt voor 27eurie, voor het eerst de luxe) :) Bij de luxe was veel sashimi waar je uit kon kiezen en dat vonden we toch wel heel veel rauwe vis :Y). Wel errug lekkere sushi met roomkaas oid gegeten... Volgende keer nemen we weer de gewone maar de luxe was leuk om te proberen!

Bij deluxe heb je ook soft shell crab, die vind ik toch wel heel erg lekker hoor :D Maar ik neem deluxe alleen als ik ga lunchen anders vind ik het te duur O:)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 16:16

Vanavond wokken, daar is ook een sushibuffet bij. Jammer genoeg niet een échte sushitent, maar met kids is dat toch moeilijk...

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 09:15

Zaterdag bij Shabu Zoetermeer gegeten.
Het was weer heeeeeerlijk!!!

Veel te veel gegeten natuurlijk, maar het is ook zoooooooo lekker!!!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 12:39

Tssss ze hebben bij de Emté niet eens wasabi, dat is toch een eerste levensbehoefte >;) .

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 12:41

Ik heb vrijdag bij fuji tei gegeten in Groningen! Heeeeeerlijk gegeten, en het was zolang geleden dat ik sushi heb gegeten ik zat helemaal te watertanden toen de buurtafeltjes hun eten kregen! :9 :9 :9

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 12:45

Ik meld me hier ook, ben ook een echte liefhebber van sushi <3

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 13:44

Jeeeeej ik ga straks om half 6 weer lekker naar Shabu shabu zoetermeer :D <3

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 18:28

NieneWiep schreef:
Heeft iemand hier misschien ervaringen met Ichi in Zeist?

Ik ben echt verslaafd aan dit restaurant. Echt heerlijke en verse sushi, voor de rest een gezellig restaurant en ook zeker niet duur voor all you can eat. Zeker een aanrader!

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:56

In Tiel zit ook een nieuwe, Tokyo Lounge! echt geweldig, de lekkerste sushi die ook ooit gegeten heb en ze presenteren het daar echt heel leu. Wel op tijd reserveren want zit altijd helemaal vol.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:40

Wij gaan morgenavond weer, maar weten nog niet goed waarheen, Zwolle of Apeldoorn. Itoshii zwolle viel ons de bediening tegen. Apeldoorn Yume was eten goed maar een vreselijke vreetschuur. De ander in Apeldoorn was net een snackbar (Sakura). China palaca in Zwolle is geweldig, altijd super, maar een te beperkt menu. Lin Shing in Zwolle heeft een nog korter menu.

Ik bent kwijt, wie helpt mij????!!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:49

Morgen naar Veenendaal! Kiyoshi!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:29

Roxxiejj: Effe afreizen naar Rotterdam: Happy Sushi. Afhaal, sushibar en eetgelegenheid. Echt mijn topper qua sushi! Alles heerlijk vers én tenminste goed gevulde sushi's, dus niet alleen rijst en 1 dun laagje vis, maar echt genoeg vis erin. Sushi's waren over het algemeen ook een stuk groter dan wat ik gewend was van Shabu en Sumo. En eerlijk waar.. We hadden voor ruim 100 euro gehaald ( := ) en dat was natuurlijk veels te veel voor 2 (en een halve) persoon. Ik had groottes net als bij sumo verwacht, maar ik had zelfs genoeg over voor een volledig ontbijtje. Nadat het de hele avond, nacht een een halve ochtend in de koelkast had gestaan, was het serieus nog lekkerder en beter dan bij de Shabu's die ik gewend ben.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:43

Oooh wat goed dat het zo lekker was Yv!

Nudeal heeft een actie vandaag, 50% korting op lunch of takeaway bij Tokyo cafe..

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:59

Aaaaaaah batje je bent geweldig!!!! :D :D

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:29

Ik ging minstens elke maand (vaak meer) met mijn zus of vriendin(nen) Sushi eten.
Meestal bij Kyoto Cafe op het damrak in Amsterdam jammie.

Ik woon nu sinds 5 maanden in Oostenrijk en IK MIS SUSHI ZO! |(

Ik vind bijna alles lekker, maar de california rolls, spicy tuna maki, gyoza en tempura prawns zijn wel mijn favoriet.
Ik ga maar snel weg hier want ik krijg echt trek nu hahaha.

Jewey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 10:54

cinn87 schreef:
In Tiel zit ook een nieuwe, Tokyo Lounge! echt geweldig, de lekkerste sushi die ook ooit gegeten heb en ze presenteren het daar echt heel leu. Wel op tijd reserveren want zit altijd helemaal vol.

Ik meld me ook! Ben gisteren in Tiel geweest en het was inderdaad super! <3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 11:11

Raja schreef:
Shabu Shabu heeft ook veel gerechtjes van de grill en visloos :)

Is dat zo? :D Wat voor gerechtjes? Zie op de site loempia's en wat kip? Foto's/tekst op de website zijn helaas erg klein..
Dat is mooi! Ben geen visliefhebster en heb dinsdag een lunch bij Shabu Shabu. :=

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:29

Vanavond dan eindelijk Kokusai uitproberen, ik heb er zin in!

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:00

Needje schreef:
Morgen naar Veenendaal! Kiyoshi!

Wat vond je er van? ik vond hem erg tegenvallen!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:02

Ik vind m niet tegenvallen hoor. Ben er nu 2x geweest en beide keren heerlijk gegeten.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:28

Ow oke, ik ben er nu ook een paar keer geweest en is ook zeker niet vies maar denk dat ik al zo veel japanners heb gehad dat ik een btje verwend word ;) haha...Heb nu eindelijk een japanner ( in tiel ) gevonden waar ik echt alle gerechtjes top vond!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:18

Nog een uurtje en dan heerlijk weer naar Sumo !!! :9

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:03

We gaan zaterdag naar Duitsland en willen dan op de terugweg sushi eten :9

Qua tijdsplanning zouden we dan een vroege zitting (tenminste neem aan dat de meeste all you can eat sushi tenten met 2 zittingen werken op zaterdag) kunnen redden rond Arnhem.
Nog suggesties iemand? Was het nou in Arnhem eentje die inmiddels gesloten was? Of is het meer de moeite om door te rijden naar Tiel (is wel wat om, maar voor goede sushi maakt dat niet uit :o)

Dus waar moeten we zijn zaterdag, Arnhem of Tiel of een andere in buurt van de A12?