Met een blauwe verpakking en een muisje er op volgens mij..

De Winner Taco mis ik ook die dingen waren echt verdomd lekker!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Ik ken die kaasijsjes geloof ik niet, maar misschien als ik ze zie, dat ik dan denk "oja". Iemand een foto?!
@shillelagh: Die stokjes met dat poeder/suiker er in kun je nog bij de Jamin halen. Mn broertje kon die dingen ook niet vinden en hij wou ze heel graag voor zijn verjaardag hebben, dus k heb een hoop supermarkten gezien, maar uiteindelijk ben ik toen bij de jamin geslaagd! En soms verkopen ze ze ook bij kleine snoepwinkeltjes en van die buurtsupers enzo. Of op de kermis!
amanda2 schreef:Ik geloof je wel hoor. Alleen Pepsi Max Lemon is geen Pepsi twist. En ik proef duidelijk verschil.pebblesther: ik heb altijd Pepsi Max lemon.
Maar je hoeft t niet te geloven hoor
Saffier schreef:Oke, mooi! Deze van mij is houdbaar tot juli 2010 maar is dus nog wel langer te drinken. Tot wanneer zijn die van jou houdbaar amanda? Was je voor t eerst in de ActionEven over die pepsi, er staat inderdaad een datum op, maar officieel mag het nog tot twee jaar na datum verkocht worden in winkels, en kan je het dus ook nog veilig drinken. Er zijn gewoon regels voor de max datum na productie, maar spul is dus nog ok.
_Patriciaa schreef:ik heb wel een aantal dingen die ik mis:
Cola vanille, milk&fruit appel peer
En de milka repen met biscuit zijn niet helemaal weg, maar hier alleen nog voor ontzettend veel geld bij de benzinepomp te krijgen, opzich niet erg slecht voor de lijn, maar vond die toch altijd wel erg jammie!