Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Maar hij is dus niet meer gevuld in de cake zelf?
Ethelate schreef:Leuke taart geworden Ffortuna en ben benieuwd wat je van de chokotoff laag vind![]()
Maar waarom extra chocola voor de kleur?
Ik vind juist de chokotoff's een mooie donkere glanzende laag geven
Ik ga vanavond ook weer een varkentjestaart boetseren voor een feestje vanavond.
Ffortuna schreef:Alvast succes voor vanavond! En ik hou zelf meer van melkchocola en om de chocotoffs zit puur heen, vandaar ook. En ik vind licht juist mooier, hihi. Ach, het smaakt vast in beide gevallen erg lekker. Hoe was de laag bij jouw taart (want jouw taart bracht me op het idee, vond het wel briljant gevonden).
Monique, wauw wat een schitterende taarten. Die roze-witte is zeker prachtig, daar gaat iemand heeeel blij mee zijn!
Ethelate schreef:Ffortuna schreef:Alvast succes voor vanavond! En ik hou zelf meer van melkchocola en om de chocotoffs zit puur heen, vandaar ook. En ik vind licht juist mooier, hihi. Ach, het smaakt vast in beide gevallen erg lekker. Hoe was de laag bij jouw taart (want jouw taart bracht me op het idee, vond het wel briljant gevonden).
Monique, wauw wat een schitterende taarten. Die roze-witte is zeker prachtig, daar gaat iemand heeeel blij mee zijn!
Oja, ik ben zo'n puur fan dat ik niet bedenk dat de meeste mensen juist van melk of wit houden
De laag werd wel hard genoeg, varkentjes bleven goed zitten maar de choclaag was niet zo hard dat het brokkelde met snijden. En iedereen was te spreken over hoe lekker ze hem vonden, dus ben benieuwd wat jij er van vind
Ik had de taart ook niet nog extra gevuld, want hij is inderdaad machtig genoeg.
Normaal als ik dat formaat appeltaart bak gaan er 4 tot 6 punten uit (kleine bakvorm) en nu werd het per 2 choconelli's gesneden, geloof dat er 11 punten uit gingen en die waren groot zat
Heb ook al een variant in het wit bedacht voor met kerst aan iemand cadeau te doen.
De taartenwinkel heeft er een nieuwe klant bij
Monique, die roze-witte taart is echt mooi! Echt zo'n heerlijke zoete taart om te zien
Ff een functionele vraagHoe snij je zo'n taart nou aan? Per laag of gewoon dubbele laag?
x_Marr schreef:_Miistral_ schreef:Ik wil decoreren?!, hoe moet ik die bovenlaag erop doen, en met kleien, wat moet ik gebruiken?! kan ik dat zelf maken?
Ik geloof dat die vragen vaak genoeg gesteld zijnDe beginpost is toch ook een kleine moeite om door te lezen?