Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicole_ schreef:Gebakken aardappeltjes met kaas eroverheen, satésaus of appelmoes, mini varkenssteak, komkommersalade en heerlijk ijs toe![]()
_Sas_ schreef:Nicole_ schreef:Gebakken aardappeltjes met kaas eroverheen, satésaus of appelmoes, mini varkenssteak, komkommersalade en heerlijk ijs toe![]()
Ik wil niet banketstaaf zijn.. maar jij eet echt elke week het zelfde.. en dat ijs word ik nu ook wel een beetje simpel van
Seraphim schreef:Nicole_ schreef:Gebakken aardappeltjes met kaas eroverheen, satésaus of appelmoes, mini varkenssteak, komkommersalade en heerlijk ijs toe![]()
Ik wil niet banketstaaf zijn.. maar jij eet echt elke week het zelfde.. en dat ijs word ik nu ook wel een beetje simpel van
Wanted2003 schreef:Seraphim schreef:
Hier nog iemand die banketstaaf is: Ik lees al 3 maanden elke dag met dit topic mee, en ik kom alleen maar hetzelfde tegen wekelijks. Er iets over zeggen helpt niet, want de dame in kwestie leest toch andermans posts niet volgens mij.
Citaat:heerlijk ijs toe!![]()
![]()
![]()
![]()