Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammiej schreef:Myra schreef:Hoeveel kcal zijn dat tot nu toe Sammiej? Ziet er wat magertjes uit (mis ook melkproduct)
I don't know...
Heb glas water & glas melk op?
Jaduuh schreef:Ik mag 48/49 wegen, weeg 51/52.Dus valt mee. Maar ik val ook niet meer af hoor.
En kom ook niet aan. Denk dat dit dus het juiste gewicht voor mij is.
ladyjoy schreef:Glas water? Waarom noem je dat op?
Water telt niet mee hoor, er zit totaal niks in. Daarnaast moet je sowieso zo'n 1.5 liter per dag drinken.
LittleAnn schreef:*nagelbijt* Straks komt ie alDamn ik kreeg geen hap door mijn keel net met de lunch hahhaa
ladyjoy schreef:Planning vandaag:
O: 2 br boterhammen, 1 plak 30+ kaas
T: sporten, tussen cardio en krachttraining -> Snack a Jack Caramel
L: 3 br boterhammen, 1 gekookt ei, 2x kipfilet
T: 3 geperste sinaasappels
T: 4 volk. cracottes, 2x kipfilet
A: zvrijst, gehakt & spersiebonen. Saus van ui, tomaat, ketchap en wat suiker.
Beweging: 70 min lopen (naar de sportschool en terug, naar m'n andere huis, naar de zonnenbank en terug), 1 uur en 50 min sporten (1 uur cardio, 50 min krachttraing: armen, buik, rug), 2 uur huishoudelijke taken.
Ik kom op 1810 kcal en verbruik 2700 kcal.
Misschien nog een koekje
sokje87 schreef:Ik ga toch naar Kopenhagen.. Woehoe!
Sammiej schreef:ladyjoy schreef:Glas water? Waarom noem je dat op?
Water telt niet mee hoor, er zit totaal niks in. Daarnaast moet je sowieso zo'n 1.5 liter per dag drinken.
Omdat je ook voldoende moet blijven drinken, lijkt me..
ladyjoy schreef:Ja, maar glas water telt niet mee zeg maar. Als je zo'n 3 1.5 liter flesjes per dag leegdrinkt, zit je goed. Maar dat hoef je er niet elke keer bij te vermelden (glas water, flesje water..)
LittleAnn schreef:Leuk hoor meisen wanneer zie je je lover dan weer?
Sizzy schreef:Geen een keer gewandeld, lekker in 1 tempo doorgelopen, laatste 2 km wat hoger tempo.
Heel grappig ook, in het begin werd ik zo'n beetje door iedereen ingehaald en hebben de meeste de neiging om hard met de groep mee te hollen, maar na een km of 5 ging ik ze weer terug inhalen
Humphrey schreef:O: 2 gersteboterhammen, 1 x hagelslag, 1 x smeerkaas, handje druiven, kop appelthee
T: gersteboterham met halve banaan
L: wentelteefjes
T: halve banaan
10 km run
T: Cevalkoekje, paar hapjes van een wokgerechtje, aquarius
D: ?
T: ?
Sizzy schreef:Wiehoooeeeee 1 uur en 1 minuut![]()
![]()
Geen een keer gewandeld, lekker in 1 tempo doorgelopen, laatste 2 km wat hoger tempo.
Heel grappig ook, in het begin werd ik zo'n beetje door iedereen ingehaald en hebben de meeste de neiging om hard met de groep mee te hollen, maar na een km of 5 ging ik ze weer terug inhalen