Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rixt_

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:32

Melk ik slecht voor je, stond vandaag in de spits!!! wanneer je wilt afvallen moet je stoppen met melk drinken, Water zou voor vervangingk unnen zorgen. ER stond ok dat melk niet het belangrijkste is voor sterke botten, water is net zo goed. Dus ik ga geen melk meer drinken maar water Lachen vandaag nog niet zoveel gegeten, 2 krackers appelstroop. en 2 krackers met kipfile,

van die wasa krackers. Dan doe ik er twee dubbel met beleg erop. Dus intotaal 4 krackers gegeten met 2 keer beleg *LOL*

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 14:04

Ik ga nu weer lekker hardlopen Lachen daarna eet ik nog ff een hardgekookt eitje en een cracker met kipfilet, want eet vanavond pas rond 20:30/21:00 Lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 15:37

Passival schreef:
Melk ik slecht voor je, stond vandaag in de spits!!! wanneer je wilt afvallen moet je stoppen met melk drinken, Water zou voor vervangingk unnen zorgen. ER stond ok dat melk niet het belangrijkste is voor sterke botten, water is net zo goed. Dus ik ga geen melk meer drinken maar water Lachen

Da's grappig, ik heb nog niet zo lang geleden ergens gelezen dat mensen die zuivelproducten drinken meer afvallen dan mensen die iets anders drinken Lachen Maar of dat andere nou ook water inhield, weet ik niet meer...

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:12

Is melk nou wel of niet goed voor??
Dat is hele discussie. De een zegt van wel, de ander van niet.
Gewoon alles met mate. Dan is niks slecht voor je!

Moet ik eigenlijk nodig zeggen. Ik ben thuis altijd volgegoten met melk. Dat was gezond. Dat was het enige wat ik te drinken kreeg als kind.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:15

Calcium krijg je niet uit water. Dat is absolute onzin. Als je lactose intolerant bent is melk niet goed voor je. En ik zou ook eerder keizen voor yoghyrt dan voor melk; maar alle zuivel uit je dieet schrappen is niet verstandig.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:18

Was al een tijdje bekend dat melk slecht voor je is, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet geloven.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:33

Ik weet het nu ook niet meer, maar ik ga geen melk meer drinken. In plaast daarvan neem ik twee keer per dag een schaaltje yoghurt. Hier zitten ook minder calorieen in geloo fik

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:37

Ik drink ook helemaal geen melk meer.. eet wel magere yoghurt, zo'n 125/200 ml per dag. Moet maar voldoende zijn!

Verder begin ik echt van gezond eten te houden Verward
Wat ik echt heerlijk bij de gekookte aardappels vind zijn gestoomde champignons en paprika (in de magnetron klaargestoomd), en vanavond eten we gemengde sla met tomaat en komkommer Vingers aflikken

gek is dat, voor ik ging lijnen vond ik dat allemaal niet echt lekker, en nu vind ik het echt superlekker Lachen

bedacht me vandaag trouwens dat ik precies 3 maanden aan het lijnen ben, en 11 kilo kwijt ben Lachen
Gaat dus best lekker, nu alleen zorgen dat het er mooi af blijft!

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:48

Wat goed mazzel-meid!!!!!!!!
11 kilo in drie maanden! super, ook niet te snel afgevallen waardoor het denk ik gemakkelijker blijft om op dit gewicht te blijven, zelf heb ik ook dat ik de laatste tijd gezond eten lekkerder vind *LOL* ik houd niet meer zo van dat zoete beleg enzo op brood. Eerder sla, fruit enz...
Hoeveel weeg je nu dan?wil je nog meer afvallen??????

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:54

Super, mazzelmeid! Wat to go!! Haha!

By the way, mijn resultaten van de afgelopen vier weken staan in het Personal-trainer topic op algemeen Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:57

En ik ben weer aangekomen Boos! Ik snoep gewoon weer steeds meer.
Vandaag tot nu toe wel eindelijk weer een goede dag gehad! En dat wil ik toch echt volhouden, maar het lukt gewoon niet als hier steeds zoveel chips en chocola in huis gehaald wordt, ik kan zeggen wat ik wil maar ze halen het toch wel. Terwijl mijn vader ook te veel vreet en mijn broertje zeker, die doet de hele dag niets anders , nu zie je het nog niet aan hem, maar dat komt wel... Lips are sealed

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:58

Ik hield al nooit van zoet beleg, maar goed dat dat bij jou zo verandert is dan! Hoop dat je 't eraf houdt, je was toch al op je streefgewicht of is dat nou iemand anders?

Melk of yoghurt maakt qua calorieën weinig uit denk ik...

Pff, heb net gegeten, vind het écht niet fijn om zo vroeg te "dineren". Maar goed, anders eet ik pas rond 22u en da's ook niet bepaald OK.

Spetter, kan je je ouders niet vragen om tegen jou te zeggen dat als ze je iets zien pakken dat je dat niet moet doen? Heb ik ook aan m'n moeder gevraagd, en 't helpt wel Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:11

Passival schreef:
Wat goed mazzel-meid!!!!!!!!
11 kilo in drie maanden! super, ook niet te snel afgevallen waardoor het denk ik gemakkelijker blijft om op dit gewicht te blijven, zelf heb ik ook dat ik de laatste tijd gezond eten lekkerder vind *LOL* ik houd niet meer zo van dat zoete beleg enzo op brood. Eerder sla, fruit enz...
Hoeveel weeg je nu dan?wil je nog meer afvallen??????

Ik begon met een gewicht van 67 kilo (bij een lengte van 1.70) en ik weeg nu dus 56 kilo.
Mag van het thuisfront Knipoog hier niet meer afvallen, dus ik probeer nu op gewicht te blijven Lachen

Vervelend is dat, Spetterlover, ik krijg ook altijd trek als ik iedereen om me heen zie eten Scheve mond
Misschien dat die tip van Scarlet helpt?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:30

Nou dan pak ik het wel als ze niet naar me kijken Lips are sealed
Net wat ijs gegeten na het eten Scheve mond bah ook slecht. Maar ik heb al gezegd dat al die vette zooi hier in huis niet goed is en ze gaan het minderen Ja

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:34

dat geloof ik dus niet dat melk slecht voor je zou zijn...........ik blijf lekker m'n magere melkje drinken hoor, krijg verder van niets zuivel binnen dus daar zal ik niet dood aan gaan........

vanavond weer op de weegschaal !

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:37

Denk je dat je veel bent afgevallen Ingrid?? zou wel leuk zijn toch Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:45

Altijd spannend om weer op de weegschaal te gaan staan Knipoog

Ik voel mezelf al wel wat strakker worden door het hardlopen en het doen van buikspier- en beenoefeningen Lachen Fijn is dat!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:48

Lekker gevoel is dat het Sizzy, als je je lichaam voelt/ziet veranderen in positieve zin Lachen

Succes met wegen, Ingrid
Spannend hoor!

Laura; zag op algemeen dat er inderdaad dat het flink positief is geweest die PT Ja
Super hoor!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 18:58

Ingrid hoe gaat het daar bij die slank-klup eigenlijk??

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 21:30

IK ga ook maar is mee doen..
Er moet 5 kilo af...
Maar ik heb het vaak geprobeerd en altijd krijg ik van die vreetbuien,,
Maarja ik ga het proberen Knipoog

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 05:43

Ontbijt: 1 banaan met een glas sinaasappel sap
Snack: 10 baby worteltjes en 1 honey stick
Lunch: sneetje multigrain met vlokken (meestal meer, maar ik kwam pas laat mijn bed uit dus ik had net mijn ontbijt + snack op).
Snack: gezonde reep (oatmeal blueberry)
Avondeten: halve thin crust pepperoni pizza met een glas vetvrije chocolade melk.
Snack: halve kom gedroogd fruit

En over de dag verspreid nog 4-5 liter water. Lijkt veel, maar ik heb ook 1,5 uur in de zon tennis gespeeld (en een half uur gezwommen) en het was in de 30 dus dan heb ik dat echt nodig.

Wat vinden jullie ervan?

hepske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 07:23

Guinevere schreef:
Ontbijt: 1 banaan met een glas sinaasappel sap
Snack: 10 baby worteltjes en 1 honey stick
Lunch: sneetje multigrain met vlokken (meestal meer, maar ik kwam pas laat mijn bed uit dus ik had net mijn ontbijt + snack op).
Snack: gezonde reep (oatmeal blueberry)
Avondeten: halve thin crust pepperoni pizza met een glas vetvrije chocolade melk.
Snack: halve kom gedroogd fruit

En over de dag verspreid nog 4-5 liter water. Lijkt veel, maar ik heb ook 1,5 uur in de zon tennis gespeeld (en een half uur gezwommen) en het was in de 30 dus dan heb ik dat echt nodig.

Wat vinden jullie ervan?

Het ziet er echt goed uit Guinevere. Ik wou dat ik dat ook kon.
Het is echt een leuk gevoel dat je je lichaam voelt en ziet veranderen in de goede zin.
Ik heb net cornflakes gegeten en een actimel 0%, nu eet ik tot half 2 niets meer en dan heb ik weer hardstikke veel honger, ik moet er echt iets aan doen...
Heb de laatste dagen weer heel veel gegeten en gesnoept, daarom dat ik ook niets meer ben komen posten Bloos Bloos .
Ga van de namiddag ook maar is terug beginnen met lopen, is goed voor mij en ook voor mijn hondje (daar mogen ook wat kilo's af), als je zo toch loopt al is het maar af en toe voel je je toch al wat beter vind ik...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 07:56

Ik kreeg de schrik van m'n leven toen ik vanochtend op de weegschaal stond (vandaag is m'n weegmoment)!
Hij stond eerst op de 70.3, toen dacht ik, dat kan niet, dus ging ik er opnieuw opstaan en gaf hij 70.5 aan, maar toch, dat betekent dat ik zó dicht bij m'n streefgewicht zit Haha!
Ben echt blij Lachen

Edit: @Hepske: Vind je het gek dat je om half 2 honger hebt? Kan je niet tussendoor iets eten of lunchen überhaupt?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 08:12

_Scarlet_ schreef:
Ik kreeg de schrik van m'n leven toen ik vanochtend op de weegschaal stond (vandaag is m'n weegmoment)!
Hij stond eerst op de 70.3, toen dacht ik, dat kan niet, dus ging ik er opnieuw opstaan en gaf hij 70.5 aan, maar toch, dat betekent dat ik zó dicht bij m'n streefgewicht zit Haha!
Ben echt blij Lachen

Edit: @Hepske: Vind je het gek dat je om half 2 honger hebt? Kan je niet tussendoor iets eten of lunchen überhaupt?

Hee wat goed Haha! Dat is altijd leuk Lachen

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:25

Er was gisterenavond toch weer een kilo af ! had ik niet verwacht, dus altijd mooi !!! Omdat ik natuurlijk een eetstoornis heb gehad ben ik wel relaxed met het lijnen, heb taart op vandeweek en chinees gegeten (en ook vet vlees daarbij)
Daarom was ik erg verrast, maar super !
maar ja, er moet ook veel af, het allermooiste zou 25 kilo zijn, maar daar wil ik niet aan denken, ik ga voor de 20 eraf. Maar eerst 10 kilo, en dan zien we weer verder, niet te grote stappen nemen.....