van die wasa krackers. Dan doe ik er twee dubbel met beleg erop. Dus intotaal 4 krackers gegeten met 2 keer beleg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Passival schreef:Melk ik slecht voor je, stond vandaag in de spits!!! wanneer je wilt afvallen moet je stoppen met melk drinken, Water zou voor vervangingk unnen zorgen. ER stond ok dat melk niet het belangrijkste is voor sterke botten, water is net zo goed. Dus ik ga geen melk meer drinken maar water![]()
Passival schreef:Wat goed mazzel-meid!!!!!!!!
11 kilo in drie maanden! super, ook niet te snel afgevallen waardoor het denk ik gemakkelijker blijft om op dit gewicht te blijven, zelf heb ik ook dat ik de laatste tijd gezond eten lekkerder vindik houd niet meer zo van dat zoete beleg enzo op brood. Eerder sla, fruit enz...
Hoeveel weeg je nu dan?wil je nog meer afvallen??????
Guinevere schreef:Ontbijt: 1 banaan met een glas sinaasappel sap
Snack: 10 baby worteltjes en 1 honey stick
Lunch: sneetje multigrain met vlokken (meestal meer, maar ik kwam pas laat mijn bed uit dus ik had net mijn ontbijt + snack op).
Snack: gezonde reep (oatmeal blueberry)
Avondeten: halve thin crust pepperoni pizza met een glas vetvrije chocolade melk.
Snack: halve kom gedroogd fruit
En over de dag verspreid nog 4-5 liter water. Lijkt veel, maar ik heb ook 1,5 uur in de zon tennis gespeeld (en een half uur gezwommen) en het was in de 30 dus dan heb ik dat echt nodig.
Wat vinden jullie ervan?
_Scarlet_ schreef:Ik kreeg de schrik van m'n leven toen ik vanochtend op de weegschaal stond (vandaag is m'n weegmoment)!
Hij stond eerst op de 70.3, toen dacht ik, dat kan niet, dus ging ik er opnieuw opstaan en gaf hij 70.5 aan, maar toch, dat betekent dat ik zó dicht bij m'n streefgewicht zit
Ben echt blij
Edit: @Hepske: Vind je het gek dat je om half 2 honger hebt? Kan je niet tussendoor iets eten of lunchen überhaupt?