Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 09:53

tiwi1969 schreef:
Een minuut is misschien wat kinderachtig, maar die tijd is ook zodat je echt wat over is vlak voor sluitingstijd meeneemt.
Zelf zou ik mij bij voorbaat verontschuldigen dat ik wat vroeg ben en aangeven dat ik ook wel even wil wachten. Meestal is het dan juist geen probleem.

Zo is her precies gegaan.

Mooie pakketten hier weer van de bakkers! Wij gaan vandaag weer naar Nollen

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:34

Ik heb er wel eentje gevonden die geen aanrader is -O-

Bakkerij Immink in Utrecht (Andersdreef). 2x geprobeerd en beide keren kreeg ik alleen 3 hele broden ;(

Gisteren ook naar Bakkerij Neplenbroek geweest in Utrecht en die was dan wel weer super; lekkere harde broodjes, pizza broodje, choco broodje, 2x gewoon brood *D Maakt de dag toch nog een beetje goed haha
Laatst bijgewerkt door xRoossie95 op 23-01-19 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:40

Ik vind 3 hele broden niet heel dramatisch hoor. Je hebt dan toch nog 3 broden voor de prijs van +/- 2 broden.

Het is een app tegen voedselverspilling. Niet om lekkere dingen te scoren. Hoewel de lekkere dingen het natuurlijk wel leuker maken. :))

xRoossie95

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:49

Misschien had ik er bij moeten zetten dat ze van de '1 euro per brood' plank kwamen en dat het gewoon standaard broden waren; gewoon normaal volkoren, bruin of wit.

Dus heb nu 0,99 meer betaald dan wanneer ik het gewoon had gekocht.

Maar sowieso geloof ik niet dat 3 standaard broden de waarde van 12 euro hebben eigenlijk; ook al is het een bakker. En volgens mij staat wel in de spelregels dat dit de bedoeling is..

Ik ga er in ieder geval niet meer heen :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:50

Mwah t idee is wel dat je 3x de waarde van wat je betaald hebt krijgt. Dus 3 broden voor de prijs van 2 is niet de bedoeling.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:58

xRoossie95 schreef:
Misschien had ik er bij moeten zetten dat ze van de '1 euro per brood' plank kwamen en dat het gewoon standaard broden waren; gewoon normaal volkoren, bruin of wit.

Maar sowieso geloof ik niet dat 3 standaard broden de waarde van 12 euro hebben eigenlijk; ook al is het een bakker. En volgens mij staat wel in de spelregels dat dit de bedoeling is..

Dit lijkt me inderdaad niet de bedoeling, ik zou het even laten weten aan tgtg.

Hier wel een aantal bedrijven die meedoen maar het grootste gedeelte heeft geen bonnen die je kan kopen jammer genoeg. Het idee spreekt me nog steeds erg aan.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:00

xRoossie95 schreef:

dat lijkt me inderdaad ook niet de bedoeling. als je 3.99 betaalt dan moet je toch wel voor een 12 euro verkoopsprijs ontvangen (en dan tenminste 5-6 broden van 2.00-2.20 of een aantal broden en andere dingetjes erbij.)
daarvoor zou ik toch wel mailen met de app hoor.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:04

Ik zou ook even een mailtje eruit doen.. alleen voor de kennisgeving bij tgtg

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:07

Ja heb gisterenavond inderdaad even gemaild. Het lijkt me niet helemaal de bedoeling dat het zo gaat haha.

Vandaar dat ik er ook wel nog een tweede keer was geweest, ik dacht misschien is het toeval. Maar schijnbaar niet dus heb het ze laten weten!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:14

Nee dat is ook zo. Moet wel ongeveer een waarde van 12,- hebben wanneer je 4,- betaalt. Zeker als het 2x gebeurt.

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:18

xRoossie95 schreef:
Ja heb gisterenavond inderdaad even gemaild. Het lijkt me niet helemaal de bedoeling dat het zo gaat haha.

Vandaar dat ik er ook wel nog een tweede keer was geweest, ik dacht misschien is het toeval. Maar schijnbaar niet dus heb het ze laten weten!

Ik ben benieuwd wat je voor reactie krijgt!

Ik had gisteren hetzelfde bij Stach in Utrecht, €4 betaald en kreeg 2 dingen mee met een totale waarde van €7. Alleen zag ik in de app niet meer staan wat de waarde is wat je mee zo moeten krijgen, weten jullie waar dat staat?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:21

Als je klikt op een bon dan staat er een doorgestreepte prijs (die 3x zo hoog is dan de aanschafprijs).

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:58

Ik kreeg bij coffee corazon ook een keer een behoorlijk karig pakket. Ik vraag me dan af of een bedrijf het niet helemaal begrijpt of dat ze dan ook te weinig over hebben ofzo.

Ik ga straks naar de proeverij in Wageningen!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 13:59

Terug van een tripje naar de bakker vlak bij mijn werk.

- 2 hele broden
- 1 half brood
- stuk taart
- vruchtengebakje
- zak met 3 witte bolletjes
- zak met 4 tarwe bolletjes

Tezamen met “de vangst” van gisteren is de vriezer nu vol voor komende week :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 17:21

Proeverij is een aanrader! Ik kreeg een hele vlaai, een zak koeken, kokosmakronen en 2 muffins.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 17:40

Ik ben zojuist weer bij Bakkerij van Weert geweest.

2 grote hele broden, 2 halve en klein vruchtenvlaaitje en een puntje taart.
Opzich prima voor 3.99 :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 18:00

Nathalie18x schreef:
Proeverij is een aanrader! Ik kreeg een hele vlaai, een zak koeken, kokosmakronen en 2 muffins.

Ik zie het al.. goed dat ik die niet gedaan heb _O- Wel een goed idee voor rond mn verjaardag. Ik hou nu Le Perron in de gaten om ook te proberen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:37

Pakket van Nollen :

6 gebakjes
2 hele broden
1 calorie arm half brood
1 pizza
10 witte bollen!
Super blij mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:54

Groenteboer:

1 kilo mandarijnen
7 bloedsinaasappels
1 zak spinazie
1 krop ijsbergsla
1 andijviestamppot maaltijd

De maaltijd en spinazie eten we vanavond. De sla gaat naar de kippen en komende dagen eet ik braaf voldoende fruit :+

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:44

Ik had een tijdje geleden de app ook geïnstalleerd op mijn telefoon, maar toen was de Ideal knop er nog niet en ik heb geen creditcard. Ook waren er weinig bedrijven bij mij in de buurt die meededen. Ik kwam dit topic weer tegen en ik dacht goh laat ik weer eens kijken. De Ideal is er *\o/* en ik zie ineens weet ik hoeveel bedrijven die meedoen. Bakkers, sushi, meat factory, supermarkten. Ik ga mijn eerste pakket eens bestellen morgen voor overmorgen. Ik ben heel erg benieuwd.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:57

Twee keer spar in de buurt, die in Dieren kan ik op terugweg meepikken, dat is wel handig. Ben benieuwd of ik veel mag hebben ivm mijn allergie of dat ik moet gaan delen/weggeven. Hekaas heeft de andere in de buurt een heel korte ophaaltijd, red het niet naar beiden.

Moet alleen papiertje afdrukken, staat niet op foon maar op ipad. :j
Zo nog eens kijken en Dieren is op. :oo gaat best snel. Morgen paar tassen meenemen en ben benieuwd, kom hier paar keer per week langs rond die tijd gemiddeld

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:28

He er is een spar toegevoegd in Tilburg!

Morgen ga ik weer naar bakker bart. We hebben nog een half brood over. Dus tijd om aan te vullen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:30

Helaas geen bakker bart in de buurt, mag niet alles hebben maar de gewone afbakbroodjes wel.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:35

Nessa schreef:

Morgen ga ik weer naar bakker bart. We hebben nog een half brood over. Dus tijd om aan te vullen

Ik was ook helemaal blij en vlakbij mijn werk :))

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:47

Nessa schreef:

Nice :D ik moest even verder scrollen want voor mij zit hij aan de andere kant van Tilburg.

Ik ga morgen bloemen redden bij Daisy Lane en daarna even langs Appelsien.