Hellofresh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 17:13

Hier (Arnhem) stonden ze rond 1 uur op de stoep!
Zouden gisteren komen en volgens de klantenservice hadden ze alleen wat vertraging, maar die jongen zei dat hij gisteren niet durfde te rijden, omdat het ook echt flink aan het waaien was en niet alle wegen heel begaanbaar.
Snap ik. Liever mn eten een dag later dan een kapotte chauffeur.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 17:16

Hier waren ze gister 1,5 uur te vroeg. Ik was echt verbaasd want de wegen hier in de buurt waren niet te doen. Had het goed begrepen als ze niet waren gekomen. Achteraf zei mijn vriend ook nog dat hij ze 's morgens al langs had zien rijden. Best rot voor ze dat ze twee keer in de zelfde straat moeten zijn maar ik kan geen ander bezorgmoment op deze dag kiezen.

asjemenou

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:21

ik had vandaag de Fusilli met portobello-roomsaus, die was goed te eten maar ook niet meer dan dat.
Dat heb ik gelukkig niet vaak met Hello fresh gerechten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:33

Mijn box komt normaal tussen 2 en 5. Uiteraard snap ik enorm goed dat ze vanwege het weer niet bezorgen, is ook gewoon gevaarlijk. Maar communicatie zou fijn zijn. :( Lees op facebook al andere klanten die ook geen nalevering krijgen. Als ze het nou hadden gecommuniceerd had ik op tijd meer avondeten kunnen halen..

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:55

Wij hebben ook een half jaar lang Hello Fresh besteld :D Vond de gerechten lekker maar soms was ik te laat met invullen en dan kreeg ik weer gerechten die ik niet zo lekker vond :+ Wij zijn nu overgestapt op JouwSmaakbox :D Voor de mensen die het nog makkelijker willen dan Hello Fresh, dit is vers gemaakt door een kok en je krijgt het dus kant en klaar binnen. Echt een aanrader! Vooral de Vegan Shoarma :+:

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:06

Ik had me echt verheugd op deze week, allemaal lekkere gerechten :~ en kreeg dus een mail dat ik nog geïnformeerd wordt wanneer ie wel wordt bezorgd. Maar als ik op social media lees dan ben ik bang dat ie niet meer gaat komen :n.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:21

Ik had de paddenstoelenrisotto van orzo vandaag, al vaker gehad en blijft lekker!
En als ik de reacties zo lees mag ik dus van geluk spreken dat ik m'n box heb gekregen vanochtend... Zonde dat de communicatie daarover niet goed is dan.

Afbeelding

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:24

Die paddestoelenrisotto is ook hier een favoriet.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:48

Hier ook mail dat mijn bestelling niet wordt bezorgd en ik later bericht wordt. Begrijp hun keuze heel goed, maar had net zoveel zin in de gerechten..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 21:18

Oh dan ben ik benieuwd of de mijne morgen wel komt. Ik heb vanmorgen alleen een sms gehad dat hij morgenochtend om 9 uur geleverd zou worden. Maar ivm het weer kon het wel voorkomen dat de bezorgtijden afwijken van normaal.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 21:27

Escada schreef:
Wij hebben ook een half jaar lang Hello Fresh besteld :D Vond de gerechten lekker maar soms was ik te laat met invullen en dan kreeg ik weer gerechten die ik niet zo lekker vond :+ Wij zijn nu overgestapt op JouwSmaakbox :D Voor de mensen die het nog makkelijker willen dan Hello Fresh, dit is vers gemaakt door een kok en je krijgt het dus kant en klaar binnen. Echt een aanrader! Vooral de Vegan Shoarma :+:

Maar wel echt voldoende groente?

Vind bijvoorbeeld de kant en klaar maaltijden bij HelloFresh echt niet te eten...

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 21:29

Vanavond de dahl gegeten. Was lekker!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 21:32

De dahl durfde ik niet aan, te exotisch. :+
Maar misschien dat ik het volgende keer toch probeer, jullie zijn allemaal zo enthousiast!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 21:34

asjemenou schreef:
De dahl durfde ik niet aan, te exotisch. :+
Maar misschien dat ik het volgende keer toch probeer, jullie zijn allemaal zo enthousiast!

Is echt een aanrader! Bestel die bijna elke keer mee als hij ertussen staat :9

daantjuhhh schreef:
Oh dan ben ik benieuwd of de mijne morgen wel komt. Ik heb vanmorgen alleen een sms gehad dat hij morgenochtend om 9 uur geleverd zou worden. Maar ivm het weer kon het wel voorkomen dat de bezorgtijden afwijken van normaal.

Ik had ook wel een sms gekregen met bezorgtijd en de waarschuwing voor vertraging, maar helaas.

Nouja, het is niet anders. Er ligt een mooi stuk bavette te ontdooien voor op de barbecue morgen, dus we verhongeren niet :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 21:46

daantjuhhh schreef:

Die sms had ik ook, maar rond te bezorgen tijd dus mail dat niet meer komt.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:30

Ik ga het na jaren weer eens proberen. Zaterdag hopelijk de levering.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:42

Escada schreef:

Ja ik vond het echt voldoende! Er zitten ook extra dingetjes bij zoals bij de Vegan Shoarma ook een broodje en natuurlijk knoflooksaus :D En het werd de volgende dag al bezorgd bij mij, en netjes verpakt! Dit is wel echt het ultieme gemak hoor :') even opwarmen en klaar :D
Martine schreef:
Maar wel echt voldoende groente?

Vind bijvoorbeeld de kant en klaar maaltijden bij HelloFresh echt niet te eten...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:44

Naomi_Jortje schreef:
Ik had de paddenstoelenrisotto van orzo vandaag, al vaker gehad en blijft lekker!
En als ik de reacties zo lees mag ik dus van geluk spreken dat ik m'n box heb gekregen vanochtend... Zonde dat de communicatie daarover niet goed is dan.

[ [url=m/6zA0o5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier viel die ook echt goed in de smaak :D

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 09:43

Ik heb nog geen mail ontvangen. Dus ik wacht met spanning af of mijn box komt.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:02

Ik kon voor vrijdag/zaterdag nog bestellen gisteren. Dat vond ik best bijzonder gezien de vertragingen.

Ben echt benieuwd. Zo lang geleden dat ik besteld heb. Nu zijn de kinderen groot genoeg om mee te eten dus durf ik het wel weer aan.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:23

Hier gisteren weer een box gehad! Ik was ook verbaasd dat ze kwamen. Wel de auto aan de weg laten staan en te voet de box gebracht. Misschien omdat ze zagen dat mijn man al vast zat met de trekker :+.

Ik heb de vorige keer ook, naar aanleiding van de goede berichten hier, shakshuka gemaakt, maar ik vond er niets aan..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:25

Net een berichtje gehad dat ze hier vanmiddag komen voor poging 2. Ik hoop het :j

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:37

Oké. Bij mij staat mijn box nog op: ingepakt. Klaar om te vertrekken. Maar hij is nog niet weg.
Hij zou om 9 uur bezorgd worden. Nu ging ik er wel vanuit dat dat niet zou lukken.
Maar ik heb nog steeds geen mail. Dus ik heb nog hoop dat hij komt.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:48

Ik krijg net een sms dat vanavond mijn box alsnog komt. Goede hoop aangezien de wegen stuk schoner zijn nu.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:11

daantjuhhh schreef:
Oké. Bij mij staat mijn box nog op: ingepakt. Klaar om te vertrekken. Maar hij is nog niet weg.
Hij zou om 9 uur bezorgd worden. Nu ging ik er wel vanuit dat dat niet zou lukken.
Maar ik heb nog steeds geen mail. Dus ik heb nog hoop dat hij komt.

Waar kun je dat zien?