Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Escada schreef:Wij hebben ook een half jaar lang Hello Fresh besteldVond de gerechten lekker maar soms was ik te laat met invullen en dan kreeg ik weer gerechten die ik niet zo lekker vond
Wij zijn nu overgestapt op JouwSmaakbox
Voor de mensen die het nog makkelijker willen dan Hello Fresh, dit is vers gemaakt door een kok en je krijgt het dus kant en klaar binnen. Echt een aanrader! Vooral de Vegan Shoarma
asjemenou schreef:De dahl durfde ik niet aan, te exotisch.
Maar misschien dat ik het volgende keer toch probeer, jullie zijn allemaal zo enthousiast!
daantjuhhh schreef:Oh dan ben ik benieuwd of de mijne morgen wel komt. Ik heb vanmorgen alleen een sms gehad dat hij morgenochtend om 9 uur geleverd zou worden. Maar ivm het weer kon het wel voorkomen dat de bezorgtijden afwijken van normaal.
daantjuhhh schreef:Oh dan ben ik benieuwd of de mijne morgen wel komt. Ik heb vanmorgen alleen een sms gehad dat hij morgenochtend om 9 uur geleverd zou worden. Maar ivm het weer kon het wel voorkomen dat de bezorgtijden afwijken van normaal.
Escada schreef:Wij hebben ook een half jaar lang Hello Fresh besteldVond de gerechten lekker maar soms was ik te laat met invullen en dan kreeg ik weer gerechten die ik niet zo lekker vond
Wij zijn nu overgestapt op JouwSmaakbox
Voor de mensen die het nog makkelijker willen dan Hello Fresh, dit is vers gemaakt door een kok en je krijgt het dus kant en klaar binnen. Echt een aanrader! Vooral de Vegan Shoarma
Martine schreef:Maar wel echt voldoende groente?
Vind bijvoorbeeld de kant en klaar maaltijden bij HelloFresh echt niet te eten...
Naomi_Jortje schreef:Ik had de paddenstoelenrisotto van orzo vandaag, al vaker gehad en blijft lekker!
En als ik de reacties zo lees mag ik dus van geluk spreken dat ik m'n box heb gekregen vanochtend... Zonde dat de communicatie daarover niet goed is dan.
[ [url=m/6zA0o5.jpg]Afbeelding[/url] ]