Selka schreef:phormicola, jeetje wat een nare ondertoon. "Jammer dat je wegrent." Ik probeer aan te geven dat er voor mij weinig profijt uit deze discussie te behalen valt en dan zo'n reactie...
Ik ren niet weg. De uitkomst verandert niks voor mij persoonlijk. Ik heb zelf nog even gezocht maar ik kom alleen maar teksten tegen die inderdaad zeggen dat het niet gaat uit plantaardige producten. Het zijn niet de beste bronnen (stichting b12 tekort, Wikipedia etc.) Je zult dus vast gelijk hebben en mijn HA niet. Echter ga ik niet zomaar lukraak dingen slikken. Ik heb een hekel aan pillen.
Maar bedankt dat je duidelijk hebt gemaakt dat ik door middel van gevarieerd eten misschien niet voldoende vitamines zou kunnen binnen krijgen.
Bedankt andere dames dat jullie bevestigen dat B12 wel degelijk niet van dierlijke bron hoeft te zijn in zo'n pilletje. Dit maakte het eventueel slikken bij medische indicatie een hoop minder aantrekkelijk..
Hebben jullie ook enig idee hoe je dit herkent? Er staat bij mijn weten namelijk niet op het potje "niet uit dierlijke bron gewonnen".
Jawel. Op de potjes van de tuinen (Holland&Barret tegenwoordig) staat 'geschikt voor vegetariërs en veganisten.'