Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleur_yen schreef:De curry's die langskomen klinken inderdaad erg lekker!
Bloed doneren vind ik knap, ik heb ineens een spontane angst voor prikken gekregen, dus voor nu is die stap voor mij wat te groot, wellicht in een ander stadium van mijn leven, als ik weer wat wijzer ben geworden en heb besloten dat het onzin is om zo'n schijterd te zijn
Vandaag:
O: Smoothie, 100 gram paksoi, 100 gram winterpeen, 40 gram kaki, 150 ml sinaasappelsap, 105 gram appel, half glas sojamelk (was per ongeluk gezoete, bah)
D: 1 koffie verkeerd
KarinvdM schreef:O: Boekweitgrutten met cacao en kokos
L: Pompoensoep en roerbak van pompoen en aardpeer met rozemarijn, tijm en knoflook
T: Warme choco van cacao en Alpro hazelnootdrink met slagroom, schaaltje rode bessen
A: Gevulde paprika met groente, champignons, tartaar en kaas uit de oven. Warme custardvla
T: 2 salmiakkogels, paar plakjes rookvlees
D: Groene thee, water en slimpie
mandy358 schreef:@Gast7391, ja vreetbuienik denk zo snel: ach nu is vandaag toch al slecht dus maakt dit ook niet meer uit.. En ik kon even nergens meer van genieten en wist gewoon niet meer wat ik moest eten
ChantalSMook, mm witte chocolade![]()
Eliine, van fietsen, en al helemaal in de kou krijg je honger he!![]()
Geniet ervan Bhriseis! Ik doe zelf geen boodschappen dus eet wat er in huis is![]()
Die curry klinkt heerlijk!
Bloed doneren zou ik ook wel willen doen, andere blij maken met iets waar ik toch genoeg van aanmaak haha! Maar moet je 18 voor zijn volgensmij?
Dankjewel Madeira_!Helaas is dat bij mij vorige week wel anders geweest, maarja nu weer op de goede weg! Wat super dat je je nu zo goed voeld
Gefeliciteerd NeverGiveUp!!![]()
Jeetje wat veel mooie lijstjes![]()
O: bananenkwark (250 gram magere kwark, banaan) 1 peer, 1 rijstwafel smeerkaas
T: appeltje
L: 2 polderlander dubbel donker boterhammen (kaas tomaat, appelstroop) 2 amandelen
T: appel
A: spinazie a la creme, aardappalen, ei, vleesvervanger. Fruit toe (bord waar we met ze alle van eten: manderijn, 2 kleine appeltjes, sinaasappel, banaan)
T: ?
D: water en thee
B: 18 km fietsen, ong 25 min op stal bezig geweest
DeEenhoorn schreef:EskeGirl schreef:DeEenhoorn, het ziet er al beter uit. Wat dacht je van volkoren of speltboterhammen ipv een witte bol? Is een stuk beter voor je
.
meestal neem ik halfvolkoren, vind ik niet lekkerder dan volkoren, maar ik ben nog zo'n tiener die eet wat de pot schaft
KarinvdM schreef:KarinvdM schreef:O: Boekweitgrutten met cacao en kokos
L: Pompoensoep en roerbak van pompoen en aardpeer met rozemarijn, tijm en knoflook
T: Warme choco van cacao en Alpro hazelnootdrink met slagroom, schaaltje rode bessen
A: Gevulde paprika met groente, champignons, tartaar en kaas uit de oven. Warme custardvla
T: 2 salmiakkogels, paar plakjes rookvlees
D: Groene thee, water en slimpie
+ schaaltje luchtige speculaasvla van Campina. Voor manlief gekocht en omdat het erg lekker scheen te zijn heb ik even geproefd en het is ook erg lekker.Maar ik dat bewerkte spul liever niet te vaak.
AllstarLove schreef:O- 50 gram havermout, banaan, kaneel en water. Plak roggebrood met een gekookt ei.
T- appel.
L- 2 bruine boterhammen met kaas en een gekookt ei.
A- lekker uit eten geweest!voorgerecht: 3 bladerdeegpakketjes met champignons, spinazie en spruitjes.
Tussengerecht: lichte groentebouillon met kastanjechampignons.
Hoofdgerecht: zuurkoolstampotje, pompoenpuree en nog wat lekkere dingen.
Nagerecht: verschillende amandeltoetjes
Anoniem schreef:Planning:
O (04.30u): havermout met appel, lijnzaad en water
T: 2 vk crackers met pindakaas
L: 7 vk crackers: 3x paprika-tapenade en komkommer, 3x hummus en komkommer, 1x pindakaas
T: appel, 1/4 chocoladeletter puur
A: basmatirijst met tomaat, pompoen, sperziebonen en pesto
T: appel, winterwortel met hummus
B:26 km fietsen, 45 min paardrijden
Ik schiet nog niet echt op met de eiwitten..
zodiacje schreef:O: water met citroen en vitamine pillen
Smoothie van magere yoghurt, rode groente vruchtensap, haverzemelen, lijnzaad, banaan, twee kiwis
T: gekookt eitje
L: twee crackers met een halve avocado en mozerella
T: appel
A: havermout met banaan en een mango
T: paprika
B: anderhalf uur dressuur, uur springles.
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, cacao, honing en pindakaas
T: banaan, appel
L: kikkererwten met bloemkool, wortel en tomaat
T: handje amandelen (denk zo'n 15 stuks)
A: macaroni met tomaten-groentesaus en kaas, Mona-toetje citroen cheesecake
T: ik moet oppassen, dus afhankelijk van wat er daar in huis is (en of ik nog trek heb): stuk melkchocolade met rozijnen en noten
B: 8 km fietsen