Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is even wennen, maar daarna kan je niet zonder. 
zo makkelijk!
Heb nu granola in de oven staan, ben benieuwd.
Sting schreef:En Kieffer: Gewoon alles bij elkaar mikken of zit er nog een logica in?
*gaat morgen/dinsdag testen*
mijn vriend verklaard me voor gek en ook andere vrienden vinden het allemaal niet te vreten
Eet het wel zelden als ontbijt meestal op een zaterdag of zondag als lunch
misschien moet ik dat maar eens gaan wijzigen 
maar soms ook alleen met melk of water met evt wat banaan of appel met beetje kaneel
ik maak de havermout wel altijd ff warm
binnen paar tellen kookt t dus zo klaar 
die baksels uit de oven klinken erg goed 
Danseresje schreef:Ik wil vanavond overnight oats maken voor morgen. Nu mijn vraag, is het handig of lekker om yoghurt of melk te combineren?
Ik heb momenteel melk, yoghurt en karnemelk in huis. Heb niet zo'n zin in een bak dikke meuk morgenochtend. Verder heb ik chia-zaden, banaan, mesquite, kaneel, honing, granola, walnoten en amandelen. Ook heb ik nog wat diepvriesmango, diepvrieskersen, diepvriesaardbeien en diepvriescranberries. Iemand een lekker idee hiermee?
As het bevalt, wil ik in de toekomst ook overnight oats gaan meenemen als lunch ipv mijn brood (ben geen geweldige broodeter)

In jouw geval kan je kiezen voor een halve of hele banaan. Als je het niet zoet genoeg vindt kun je honing toevoegen. Wat gehakte walnoten er in is ook heerlijk!