Ik vind het wel een ideale bron van eiwitten, soms mik het gewoon daarom door de pastasaus.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Senseofabelontkrachter schreef:Het cremelaagje is echter gewoon een laagje geblazen belletjes dat ontstaat doordat een klein straaltje koffie met hoge snelheid in een gepatenteerde schuimkamer wordt gesproeid met een aantal pennetjes erin. Doordat de koffie tussen deze pennetjes doorschiet komt er lucht in de koffie. Vervolgens loopt de koffie het kopje in, en het laatste restje, dat nog zo’n 15 seconden nadrupt, zorgt voor het cremelaagje.
8nnemiek schreef:Ik principe kun je bijna elk recept gebruikenIk vervang het vlees of de vis dan door lekkere vegetarische alternatieven.. champignons, tofu, ei, vleesvervangers.. Kip vervang ik vaak door de kipstukjes van de vegetarische slager, die doen het ook goed bij de vleeseters
![]()
Ik maak zelf graag ovenschotels. Gisteren kleine ovenpannetjes met aardappel gemaakt, met een mengsel van crème fraiche en melk er overheen, en tussen elke laag aardappelschijfjes wat peper, zout en kaashéérlijk! En daarnaast serveer ik dan gewoon losse groente.