Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Re: Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 11:09

Hahah arme jij en keuken. :')

Hier geen bakplannen, familie en ik staan allemaal op diëet dus ik maak alleen nog maar op bestelling. :')

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 11:13

Hahaha, dat heb ik ook zovaak joh.. :') En m'n moeder maar boenen, lol.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 11:23

Whahahahahaha, Saskia! _O- En dan ook nog kersen! Zo´n enorm besmettelijke kleur en substantie.

En zelfs niet meer ´proef´ bakken SF? Arme jij. :(:)

Ik heb gisteren samen met een vriendinnetje gegeten en daar hoorde natuurlijk ook een lekker toetje bij! Ik heb weer chocoladesouffle's gemaakt en dit keer aangevuld met een bosbessencoulis! En die waren lekkerr! Hier bij de foto's: http://www.mijnzoetebesluit.blogspot.nl ... oulis.html

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 11:26

Dat zou wel kunnen, dan moet ik alles weggeven. :P Maar zelfs op mn werk en in mn omgeving zijn ze aan de lijn. :')

Mmmm, ziet er weer goed uit! :9
Laatst bijgewerkt door SpikkelFire op 24-11-12 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 11:26

Oef, dat is lastig. Ben blij dat iedereen vrolijk mijn baksels blijft dooreten. :P

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 11:44

Das wel een stuk makkelijker ja. :P

Ik wilde eigenlijk cheesecake gaan maken vandaag, maar dan eet ik zelf het meeste op en dat mag ik echt niet. :')

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 11:53

Ahw, dat is balen SF!
Ziet er lekker uit Mara. :)

Gelukkig zijn mijn kleren wel weer schoon geworden. := Dat zat er ook compleet onder. Was zo bang dat het er niet meer uit zou gaan..

Ik heb gister nog een kersenroomkaastaart gemaakt (met de gepureerde kersen dus := ) en een slagroomtaart. Ook de appelspeculaastaart staat voor vandaag op het menu. Ben zoo benieuwd naar al die taarten!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 11:56

Aw, SF! Het is dat je zover weg woont, anders had ik je wel willen helpen met de cheesecake. ;)

En gelukkig ging het er nog uit Saskia! Wow, wat een taarten! Was dit niet het weekend van je moedersverjaardag? Gefeliciteerd! :D

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 12:03

Dankjewel. :D
Mama was woensdag jarig, maar ze viert het vandaag. :) Altijd een goed excuus om te bakken!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 12:37

Gefeliciteerd nog Saskia!

ja jullie mogen wel helpen opeten. :')

Niiennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 14:34

Heerlijk excuus om lekker te bakken saskia.
Het is dat je zo ver woont SF anders had ik je graag geholpen met opeten, ondanks dat ik ook een beetje aan de lijn ben (A)

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 11:36

We hebben weer een oven! :D Heerlijk hoe lekker een gwn warm broodje uit de oven kan zijn, haha! Maar we kunnen dus weer aan de bak! :D Donderdag pepernotenmuffins maken <:) Ben heel benieuwd hoe het bakken gaat in deze oven. Wil eigenlijk met kerst ook zelf wat dingen maken, dus nu maar even proberen O:)

Saskia, als je appel speculaas taart is gelukt, houd ik me aanbevolen voor het recept!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 11:38

Gefeliciteerd Saskia!

En fijn dat je een nieuwe oven hebt FuGeLiCu! :D Wij hebben ook een nieuwe oven, maar die hebben we nu al langer dan een halfjaar, misschien zelfs al langer dan een jaar en die moet nog steeds aangesloten worden.. :P Dan kan ik eindelijk 2 taarten kwijt, of een dubbel aantal cupcakes haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 11:57

Gefeliciteeeeeeeeeerd Fugelicu! Eindelijk! *\o/*

Ik ga vandaag koekjes bakken met een chocolade-koffiecremelaag ertussen. Een hele dag non-stop aan me scriptie werken, werkt toch niet dus besloten dat ik maar weer eens koekjes moest gaan bakken. Die heb ik al een tijdje niet meer gemaakt, dus goed excuus om er weer mee bezig te gaan. :)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:25

Afbeelding

Zien die er niet ontzettend lief uit? <3

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:31

Schattig! heb jij die gemaakt?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:36

wow, die zien er cool uit!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:37

Nee was het maar zo! Ik zag die op weheartit. :) Wil ze misschien wel gaan maken, of tenminste, zulke kleurrijke toppings haha!

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:56

O Saskiaa _O- , sorry, maar ik zag het helemaal voor me. Ik hoor het verhaal van Floddertje er helemaal
Je taarten klinken wel heerlijk. Nog gefeliciteerd met je mams.

Fugelicu, heerlijk een nieuwe oven. Hopen dat hij fijn bakt. Is altijd even uitvogelen vind ik. ( zegt degene die de dag nadat de keuken geinstalleerd was meteem drie taarten/cakes/boterkoek ging bakken voor zoonliefs zijn verjaardag)

Mara, ik ga zo even je blog lezen, klinkt lekker.

Desteny ziet er vrolijk uit, nog best lastig ws. Beetje het ideevan zo'n rainbow-taart.

En bij SF iedereen aan de lijn. Dat is inderdaad een argument om niet veel te bakken (helaas)

Bij de volgende aflevering van Taarten Decoreren zit een siliconen mould van een camee :):) :):) . Die staat al een tijdje op mijn verlanglijstje.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:34

Hallo allemaal!
Ik volg ook de serie 'taarten decoreren', ik mis alleen deel 4 en deel 6.. Heeft iemand een idee waar ik die alsnog kan krijgen? Misschien op marktplaats?

kerstkransje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 14:15

moelly je kunt ze nabestellen bij taarten decoreren!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 14:18

Of downloaden. :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 14:59

Ik ben echt he-le-maal klaar met Deagostini en Taarten Decoreren. Tot 3 x toe klopte mijn bestellingen niet. De laatste keer zou ik zending 3 krijgen met uitgave 4 en 5. Krijg ipv dat weer een welkomsbrief waarin ik welkom wordt geheten met uitgave 4 en dan het hele riedeltje weer + de cadeau's van de eerste zending welke je als abbonee krijgt (dus met die vlinderuitstekers e.d.) . Nougoed, doe ik de doos open, zit er ipv uitgave 4 (wat dus al niet goed zou zijn, gezien ik uitgave 4 en 5 moet krijgen met de taartencaddy) weer uitgave 1 in? :S Maargoed, nu dus al een week geleden een mail gestuurd, nog geen antwoord gekregen, gisteravond weer een mail gestuurd en nu ben ik wel echt klaar mee zeg.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 15:45

Bedankt voor alle felicitaties!
De appeltaart is erg droog zei mama, daar was ik al bang voor, zo zag het er al uit. Ik heb hem zelf nog niet geproeft, ga ik zo doen. :)

Wat fijn dat je weer een oven hebt fugelicu. Geniet van je baksels!

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:43

Ja op FB zie ik veel klachten voorbij komen over de abonnementen. Ik koop ze gewoon los in de super, en dan alleen als er iets bij zit wat ik graag wil hebben, anders laat ik hem gewoon liggen.
Die mould die er volgende keer bijzit wil ik heel graag heepbben en die zijn best duur. Dan is het het wel waard.

Jammer van je appeltaart Saskiaa.