Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:Ik kom werkelijk nooit bij de Mac. Wat ik nog wel lekker vind is een McFlurry of een milkshake maar die heb ik ook zeker al 4 jaar niet meer gehad. BK en KFC hebben nog nooit een cent aan me verdiend.
_Mara schreef:Ik heb ALTIJD een uur nadat ik iets met van die boemboe pakjes gemaakt heb alweer trek, echt altijd! En ik vind dat zo jammer!
Equimotion schreef:_Mara schreef:Ik heb ALTIJD een uur nadat ik iets met van die boemboe pakjes gemaakt heb alweer trek, echt altijd! En ik vind dat zo jammer!
Daar heb ik niet zoveel last van, ik gooi er dan ook zulke enorme hoeveelheden groente doorheen dat dat ook bijna niet kan. Maar alleen al om de smaak is een eigengemaakte lekkerder denk ik. Tenminste, ik kwam er in Indonesie achter dat ik nog nooit Indonesisch had gegeten![]()
Volgens mij is het nog niet zo moeilijk om zelf te maken, maar meer dat ik dan allerlei dingen moet gaan aanschaffen die ik verder niet gebruik. Misschien toch nog een keer een leuk projectje voor een regenachtige zondagmiddag.
De boemboe van de 'tante' van de toko in mijn winkelstraatje was in elk geval erg lekker. Dus die hou ik er dan maar even in.