M'n vriendje maakt vega hartige taart

Met een salade van tomaat en mozzarella.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friends_f_e schreef:Heej omdat dit toch een vegie topic is heb ik toch een klein oftopic vraagje..
Ik moet voor biologie een extern artikel zoeken over de invloed van vleesconsumptie op het verlies aan biodiversiteit.
Heeft dit niet een beetje te maken dat minder vlees eten beter is voor het milieu?
Ik heb echt geen idee wat te pakken, en de opdracht moet al binnen 2 weken klaar zijn en we mogen geen internet gebruiken! Net alsof er in die twee weken net een bericht daarover in de krant staat.
F_Orumster schreef:Bedoelen ze met geen internet gebruiken niet dat je niet zozeer moet knippen en plakken van wikipedia e.d.?
Biodiversiteit bij de menselijke evolutie of de dieren die geslacht worden voor consumptie?
Je kan eens op pubmed.com kijken voor wetenschappelijke artikelen, maar weet niet hoe goed je engels is en of je toe bent aan dergelijke leesvoer.
friends_f_e schreef:Heej omdat dit toch een vegie topic is heb ik toch een klein oftopic vraagje..
Ik moet voor biologie een extern artikel zoeken over de invloed van vleesconsumptie op het verlies aan biodiversiteit.
Heeft dit niet een beetje te maken dat minder vlees eten beter is voor het milieu?
Ik heb echt geen idee wat te pakken, en de opdracht moet al binnen 2 weken klaar zijn en we mogen geen internet gebruiken! Net alsof er in die twee weken net een bericht daarover in de krant staat.
NatasjavE schreef:Alleen soms lastig met half om half gehakt. Bij de appie niet in bioversie te krijgen....dus de rundergehakt....maar die is wel minder lekker....
Manou schreef:NatasjavE schreef:Alleen soms lastig met half om half gehakt. Bij de appie niet in bioversie te krijgen....dus de rundergehakt....maar die is wel minder lekker....
Ruilen? Hier heeft de ah de laatste tijd juist alleen bio half om half en is juist het bio rundergehakt steeds op.