Die van pettinice had ik ook al gevonden ja, en die leek mij ook het fijnste, maarja schijn bedriegt ooit he? Ik heb hier trouwens een foto van de disco taart:
Zoefff
Geplaatst: 02-05-11 14:01
mmm kon die mona pudding vulling niet vinden bij de appie nu maar vlaaivulling en mascarpone gekocht voor de vulling. Wordt maar 2 lagen. Volgende keer iets van bavarios er tussen met vers fruit.
imd
Geplaatst: 02-05-11 14:01
Aah leuke taart! Lekker vrolijk!
Mayo
Geplaatst: 02-05-11 14:02
Ha mooi! Moet even kijken of ik die nog ga bestellen nu of dat ik het tijdelijk even anders oplos. Ik moet daar al bestellen namelijk, maar de Americolor Bright White hebben ze niet op voorraad. Ik heb ze al gemailt wanneer ze die weer verwachten.
Het gaat er nu puur even om dat m'n moeder de Baileys crème/vulling en Cappuchino crème/vulling wil proeven ivm de verjaardag van m'n vader binnenkort. Dus ik wil voor komende zondag wat CC's vullen met die smaken.
Mayo dat weet ik ook niet! Moet je even mailen krijgt gelijk antwoord terug! Tenminste ik altijd wel !
Ik moest vandaag 8 biscuit bakken en heb nog geen dubbele bakpannen! Weet al wat ik voor moederdag ga vragen ! Ze zijn nu allemaal klaar! Botercreme allemaal al klaar nu alleen de vulling nog.. Maar eerst maar is eten koken zo