Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat is een andere kwaliteit dan bijvoorbeeld Jaime, Ashley, MamaMiesje, LGK etc maken, dus je kan (maar dat is mijn persoonlijke mening) jouw gewenste prijzen niet met die van hun vergelijken.
Mayo schreef:Ik gebruik de mix van ik dacht Zeelandia. Opstijven bedoelen ze mijn inziens mee het opstijven door het een tijd in de koelkast te zetten
Zonnetje81 schreef:Mayo schreef:Ik gebruik de mix van ik dacht Zeelandia. Opstijven bedoelen ze mijn inziens mee het opstijven door het een tijd in de koelkast te zetten
Ja alleen vraag ik me dus af hoe 'hard' die van jullie is haha. Die van mij is gewoon smeerbaar en wordt niet hard of ook maar enigzins hard. Je ziet ooit van die toefjes op cake een soort creme maar die zijn wel harder/steviger. Wat is dat dan? Ook botercreme?
* 

), doe ik eerst de boter en crisco heel kort mixen, dan doe ik melk, smaakstof, poedersuiker en eiwitpoeder erbij. Dan doe ik -HEEL BELANGRIJK- een theedoek om de bovenkant van mixer (tegen het stuiven) en mix ik in 1 keer alles door. Kost me zo nog wat minder tijd en ik vind hem lekkerder dan de bc-mix (maar das persoonlijk).