Handig dat werkblad, en die mixer is fijn he?

Je keukenrolletje is gestolen haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:maar hoezo? moet ik nog iets voor je meenemen van Ellen's?
Falona schreef:Is je zwager zwanger?
Ik zie trouwens wel die kleuring aan de binnenkant van de lelies, zeker op de tweede foto. Ze zien er erg mooi uit.
Jaime_ schreef:De kleurpoeders iig niet.. de kleurstoffen blijven geloof ik wel in het assortiment.. de poeders zijn bij deleukstetaarten al uit het assortimentwaar ik de cursus volg kan zij ze ook niet meer krijgen en het winkeltje in hengelo kan ze ook niet opnieuw bestellen dus ik heb maar gekocht wat ze over had
![]()
De reden is niet bekend en kan er op internet ook niets over vinden.. maar kheb zelf wel een groot vermoeden.. denk dat het heeft te maken met de aangescherpte voedingsrichtlijnen van de EU waardoor er bepaalde E-nummers en hulpstoffen niet meer zijn toegestaan.. vermoed dus dat sugarflair poeders niet aan de europese richtlijnen voldoen..
Exodus schreef:Zie weer erg mooie taarten voorbij komen zeg.
Vraagje: als je zo'n textuur mat gebruikt he. Hoe doe je dat dan correct?
Als ik mijn fondant heb uitgerold en dan de textuur mat erop leg dan moet het nog op de taart. Als ik dan met smoother of met mijn handen de taart netjes om het kapsel wil hebben dan gaat dit ten koste van de textuur in de fondant. Wat doe ik fout? En hoe krijg ik dit goed? Achteraf doen als de fondant al om de taart zit? Maar dan zou ik niet zo goed weten hoe ik dat dan moet doen