Jammer dat de snoopytaart zo scheef is gegaan zeg! Maar verder vind ik m wel mooi!
DyonS
Geplaatst: 13-08-10 20:18
MamaMiesje: Bedankt voor je tip! Ik heb het nog niet eerder geprobeerd met 3 lagen, maar het lijkt me erg gaaf om te proberen. Heb hier ook nog 2 zussen die ook een handje willen helpen ! Misschien kan ik het op een andere manier doen, moet er nog even over nadenken
ik heb ene vraagje ik zoek een recept voor een vulling met rum en rozijnen weet niet meer hoe het heet!!1 ik dacht zelf chipolate vulling?? maar das met vruchtjes toch?
Ik zag weer een hoop leuke dingen voorbij komen! Gisteravond heb ik ipv een taart gemaakt een beetje geboetseerd. Iig poging tot en dit is het geworden (nog lang niet perfect maar toch )
Zometeen beginnen aan mijn taartje Botercréme is aan het rusten, biscuit aan het ontdooien en ik aan het wachten tot ik kan beginnen Gisteren was mijn neefje op bezoek, voor wie ik de taart maak. Hij was helemaal in de hemel van het stuk marsepein dat ik had voor zijn taart.. Hij zei 'Wel allemaal erop doen he?!' en dat met 1KG
wauw die is mooi geworden zag hem ook al op de leukste taarten site voorbij komen
romy_b
Geplaatst: 14-08-10 13:18
zo wat komen er weer leuke taarten voorbij. Tijdje terug ook wat gemaakt wat ik toch maar even laat zien. Ik was er afgevallen dus dan maar taart trakteren:D Met het logo van de stal, het viel me wel weer tegen hoeveel werk het was
Chocolade biscuit met een laag tobleronemousse, kersen uit blik en een laagje melkchocolade
meelezer komt zich ook ff melden ik heb vandaag met een stel meiden een workshop gedaan bij de Tafel van 18, errug leuk. Kan me voorstellen dat taarten maken verslavend is Na de workshop even in het winkeltje gekeken en ik zag allerlei dingen waar jullie het in dit topic ook altijd over hebben, kleurstoffen, sugar craft gun, tylose etc.etc.
ehhh....heb ik nog niet gemaakt Er zijn wel foto's gemaakt tijdens de workshop maar die heb ik nog niet gekregen. Zal wel ff proberen nu een foto te maken maar denk dat het te donker is om de kleuren er goed op te krijgen
Anne.
Geplaatst: 14-08-10 22:01
Mijn "klant" vond de taart erg mooi gelukt. En ik moet zeggen dat hij érg lekker was.. alles was precies goed Verhouding aardbei-botercréme.. echt heerlijk.
Kinke
Geplaatst: 14-08-10 22:02
ehh...batterijen van de camera zijn leeg, het resultaat plaats ik dus morgen