Diana_Mabel schreef:Cook&co ben ik een keer geweest erg leuke winkel zag er veel handige keukenhulpjes en heel mooi pip servies werd er erg hebberig van. Ik heb een cupcakestandaard gekocht waar ik erg blij mee ben.
Bekend gevoel dat hebberige daar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toad schreef:Wie wil er voor mij een taart maken, in de omgeving van Nijkerk? De taart moet op 23 juni bij mijn vriend thuisbezorgd worden, of bij een vriend/familielid van me die hem naar hem toebrengt op zijn verjaardag. Ik ben dan nl. op buitenlandstage en wil hem toch graag een leuke verjaardagstaart geven.
Op de taart moet komen te staan: "nog 4 dagen" (4 dagen later kom ik thuis) en nog iets, ik weet nog niet wat. Het moet een rood/roze romantische taart worden, met hartjes e.d.
pb maar!
Mayo schreef:Toad schreef:Wie wil er voor mij een taart maken, in de omgeving van Nijkerk? De taart moet op 23 juni bij mijn vriend thuisbezorgd worden, of bij een vriend/familielid van me die hem naar hem toebrengt op zijn verjaardag. Ik ben dan nl. op buitenlandstage en wil hem toch graag een leuke verjaardagstaart geven.
Op de taart moet komen te staan: "nog 4 dagen" (4 dagen later kom ik thuis) en nog iets, ik weet nog niet wat. Het moet een rood/roze romantische taart worden, met hartjes e.d.
pb maar!
Leuke opdracht!
Denk alleen dat ik mezelf klem ga zetten als ik het doe, moet de 28e zeer waarschijnlijk een bruidstaart leveren voor 120 personen, dus ik gok dat ik voortijdig druk ben
Mayo schreef:De Mouse Mugsy taart
[img]http://i80.photobucket.com/albums/j179/MarjoleinMeijne/MouseMugsy23febr2010.jpg[ /img]
[img]http://i80.photobucket.com/albums/j179/MarjoleinMeijne/MouseMugsy23febr2010-3.jpg[ /img]
Gevuld en afgesmeerd met speculoos op verzoek
Lisette03 schreef:ik heb mijn clikstix gisteren binnen gekregen, ben echt benieuwd, hb echt alleen maar positieve verhalen gelezen, dus ik heb ook gelijk de andere met bloemetjes en sterretjes en hartjes besteld, die wilde ik nog graag in het klein.
Gister een grote bestelling binnen gehad dus en ik vind het zo heerlijk om al die kleine troepjes uit te pakken
nadita schreef:Lisette03 schreef:ik heb mijn clikstix gisteren binnen gekregen, ben echt benieuwd, hb echt alleen maar positieve verhalen gelezen, dus ik heb ook gelijk de andere met bloemetjes en sterretjes en hartjes besteld, die wilde ik nog graag in het klein.
Gister een grote bestelling binnen gehad dus en ik vind het zo heerlijk om al die kleine troepjes uit te pakken
Ik wacht op mijn bestelling van TD. Stond vanaf gisteren op afgehandeld/verzonden.
Maar jij moest er nog wel een paar dagen op wachten toch?
Anc schreef:LetsgoKelly schreef:Anc, ik ben begonnen met 12cm boltaartjes met cakemix. Dat was een fijne oefening vond ik. Nu ben ik gaan oefenen met grotere vormen.
Zijn er dan ook bolletjes die niet van metaal zijn gemaakt?
Ik heb namelijk een combi magnetron en dan lijkt metaal me niet zo handig