[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:32

benangelique schreef:
ow pashon toch! wat zijn de vooruitzichten?

het was een mooie breuk dus opereren was niet nodig op het moment althans. Kan haar morgen weer ophalen van de kliniek en dan moet heeft ze voorlopig 2 maand boxrust. met om de 2 week rontgologische controle om te zien hoe het verdord. het arme dier stond helemaal versuft op stal toen ik wegging, ga vanavond nog even naar der toe even vertroetelen en wat lekkers.
net zoals baasje is ook het paard op streng dieet gezet, ze mag een handje brok per voer beurd aangezien de rest ook brok krijgt en zij niet zou dat niet eerlijk zijn en leiden tot explosie gevaar, verder steeds kleine beetjes hooi. stiefpaps gaat uit zijn werk hooi halen voor het arme dier, wij voeren kuil maar dat is te energierijk voor der.

ben nu nog bij moeders, zit een grote pot pepernoten en kerstkransjes naar me te staren maar kan me inhouden tot dusver. kom alleen op de terugweg langs de mc en hoop dat ik die ook kan weerstaan. Verdrietig Huilen Huilen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:37

Fijn dat je paard niet geopereerd hoeft te worden.

Sterkte de komende tijd!!!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:38

de verwachtingen zijn dus eigenlijk best goed, al zal het allemaal wel lang gaan duren vrees ik. boxrust vind ik altijd zo naar voor zo'n dier! mag je ook niet aan de hand stappen?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:40

Welkom Marieke! Lachen

Pashon, sterkte met je paardje.

AS & BA, kom op meiden jullie kunnen het wel!! Ik snap het wel hoor, stress, druk, eten.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:40

Nou meiden ik ga weer. Tot later!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:41

nee ze moet verplicht de eerste 2 mnd boxrust, daarna als alles zich goed hersteld mag ze na die 2 mnd stukjes stappen maar dat is nog zover weg dat ik eigenlijk vanaf dat moment niet meer echt luisterde naar de DA het is gewoon hopen duimen dat ze geen gekke dingen gaat doen op stal.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:46

Nog even snel: Pashon, positief denken hoor!
Griffelbeenbreuken genezen over het algemeen erg goed! Ja]
Dus kop op!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:53

wat naar van je paardje Pashon! gelukkig zijn de vooruitzichten goed!

Rot dat je zo slecht slaapt Marieke Nagelbijten / Gniffelen helpt niet echt mee in een gezond patroon nee Nagelbijten / Gniffelen

Net bij coordinator geweest, ze nemen het iig in behandeling, dus dat is mooi!
Nu even wat werk doen aan project, moet toch nog 1,5 uur wachten op volgende les Nagelbijten / Gniffelen

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:58

@ Pashon: De vooruitzichten zijn goed!
Ik duim voor je mee dat het allemaal goed komt!

Dankje paulien voor de 'steun' Lachen
Ik ben moe, nog steeds zeurend been, en kan weinig aan beweging doen, ben net wel even naar het dorp gweest..
Even afleiding Lachen
Ik hoop dat het gauw een uur of half 10 is, dan ga ik mijn bed in, voor die tijd lekker warm douchen, en dan héérlijk slaapie doen!
Morgen (alwéér) met nieuwe moed beginnen Bloos.
Heb mij op 1 half blokje chocola nog helemaal aan mijn dagplanning gehouden Lachen
Maar de rest word wel moeilijk, gelukkig komt vanaaf nog een vriendin langs, ook weer afleiding Lachen.
Ik hoop zo van binnen dat het lukt ...

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:00

nou ik heb alweer gezondigd, heb een stukje droge worst gehad daaraantegen kan ik nu hopelijk de mc weerstaan en ga maar eens richting huis ben helemaal gesloopt nu.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:02

Ik begrijp je heel goed pashon!
Misschien moet je als je thuis bent, even proberen lekker uit te rusten!
Ik snap dat dit lastig is, maar net zoals angelique al zei, soms helpt een half uurtje slaap wel Lachen

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:05

AprilSchat schreef:
Ik begrijp je heel goed pashon!
Misschien moet je als je thuis bent, even proberen lekker uit te rusten!
Ik snap dat dit lastig is, maar net zoals angelique al zei, soms helpt een half uurtje slaap wel Lachen

ik weet het, maar als straks als ik thuis ben ga slapen ook al is het maar een half uurtje dan slaap ik vannacht niet meer en ik slaap al zo slecht het laatste half jaar, word gemiddeld per nacht 4/ 5 keer wakker en ben nooit uitgerust na het slapen.
als klap op de vuurpijl belde de makelaar net ook nog dat het huis waar we donderdag naar zouden kijken al verkocht is. en we hebben tot 1 januari en dan moeten we ons huidige huis uit, ik baal als een stekker!
gelukkig hebben we morgen nog 2 huizen op de planning staan waarvan eigenlijk 1 al afvalt omdat daar teveel aan moet gebeuren en we er niet direct in kunnen. daar tegenover staat dat we een duurder huis moeten kopen wat al klaar is en alleen een likje verf nodig heeft. (b.w.v.) Huilen arg hoeveel kan er op 1 dag mis gaan? Huilen

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:32

Kop op!! Ach gut
Het komt vast allemaal goed!! Knipoog
Hoe komt het dan dat je 's nachts zo slecht slaapt?
Ik heb hier op moment helemaal geen moeite mee, maar dat komt omdat ik het broertje van pfeiffer op dit moment heb..Knipoog

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:59

zo, ik stop ermee, ben redelijk nuttig bezig geweest vanmiddag, vanavond de rest thuis maar Lachen

helemaal geen zin in de lecture straks, hij gaat het toch hebben over de documenten die ik net heb ingeleverd, maar het is wel verplicht, anders krijg je de 3 studiepunten niet die deze course waard is Nagelbijten / Gniffelen

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:01

waar het wegkomt dat ik slecht slaap weet ik niet, althans van de langere termijn niet. de laatste tijd is er een hoop stress omdat we dus nog maar ruim 5 week hebben om een ander huis te kopen en ik toch niet overhaast wil kopen. ik werk veel en onregelmatig wat natuurlijk ook een rol speeld.
ik ben afgekeurd op mijn knieen waar ik met regelmaat erg veel last van heb de laatste tijd, mijn rug word nog eens mijn dood (niet letterlijk maar doet echt gigantisch zeer) ik moet nog naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken (schiet er steeds bij in, had 2 week geleden eigenlijk al gemoeten) denk dat dat alles bij elkaar wel een oorzaak kan zijn.

ben net thuis, ga zo maar even boodschappen doen kijken of ik mijn aandacht wat kan verzetten anders eindig ik op de bank met een kop hot choco inclusief slagroom en kerstkransjes.
moet ons kleine mormeltje ook nog in bad doen en over een uurtje moet ze weer eten (groente hapjes, 1 groot feest altijd positieve zin)
dan nog even snel de hond onder de douche gooien en de rest doe ik morgen wel.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:09

Is het niet mogelijk om op je werk even rustig aan te doen, zodat je even rustig de tijd hebt om voor jezelf alles op een rij te zetten!
Probeer echt aan je zelf te denken!

En toch misschien verstandig om wel een keertje bloed te laten prikken..Knipoog

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:18

m'n middagtussendoortje is geworden: 2 crackers met kip-pestosalade...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:30

Pff ik ben nog steeds wakker. Word nou wel echt lastig nu Haha!

Aan de hand van jullie reacties op mijn lunch heb ik net een wat steviger tussendoortje gehad - 2 knäckebröd met filet americain. Ook het avondeten is wat aangepast, de Lidl had wat lekkere dingetjes in de aanbieding Ja
Vanavond word het nu dus kipreepjes met shoarmakruiden, een pitabroodje, ijsbergsla en mais Ja

T zit je niet mee Pashon, kan me voorstellen dat je daar slecht van slaapt. Gelukkig geen gecompliceerde breuk bij je paard, ik hoop dat het allemaal goed komt Ja

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:35

Ellen, wat bedoel je met dat je het 'broertje van pfeiffer' hebt?

Weet je.. ik begin dat dieet-gedoe echt op te geven.. ik kom er gewoon nooit op deze manier. Vanmiddag heb ik het wéér verprust.

Ik miste de bus, waardoor ik dus een uur moest wachten. Ik had half acht mijn ontbijt achter mijn kiezen, en ik wel om kwart over 10 vijf van die cherrytomaatjes gehad, maar had echt honger.. en het was al 13.00 .. dus toen een klasgenootje mij 2 stroopwafels gaf, heb ik ze ook opgegeten!! Bloos!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:48

tja paulien, wat nu? je moet hier toch echt zelf de rem op zetten.

pashon, heb je al iets homeopatisch gebruikt om in te kunnen slapen? heb ik ook een poosje gedaan.

mijn dagplanning gaat goed tot nu toe!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:06

@ Paulien: Ik heb alle verschijnselen van Pfeiffer.
Maar in het bloed is het niet aan te tonen dat ik Pfeiffer heb, dus noemen ze het maar het broertje van Pfeiffer.
Maar eigenlijk is het dus gewoon pfeiffer.

Maar van die stroopwafels, miss had je er idd beter 1 kunnen nemen.
Maar je moet je echt niet alle lekkere gaan verbieden hoor, dat houd je echt niet vol!! Knipoog
Plan gewoon 1x op een dag wat lekkers in, en probeer daar dan ook echt van te genieten!!
Dan gaat het zeker wel lukken!!
Komop je kunt het Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:10

Knuffel voor Pashon Ach gut het komt iig wel goed, dat is al heel fijn!

BA: ik zou idd de ontspanning juist niet schrappen anders ben je echt alleen maar aan het werken! Kun je geen gesprek aanvragen met je leidinggevende?

Ik ben net thuis, pfff lange dag gehad... alle sollicitanten voor de onderzoeksreis zijn ingepland de komende 2 weken, dus veel gesprekken voeren (27 stuks in totaal, ik doe er 13). Ben benieuwd.

Pasta is nu aan het koken, heb hongerrrrr als een paard Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:17

lekker veel geklets dames,

vanmorgen herkansing filo gehad durf er niks over te zeggen en vanmiddag gingen we voetballen. oftewel in mijn geval de ballen ontwijken Clown

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:30

zo, ook weer lekker thuis, net bord andijviestamppot achter mn kiezen (voordeel van nog thuiswonen, dan staat het eten tenminste al wel klaar Haha! )

nutteloze les gehad, maar ach, is mn engelse grammatica tenminste weer wat bijgespijkerd Clown

Nu even snel huiswerk afmaken en dan lekke rop de bank met Grey's anatomy en de co-assistent!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:44

Paulien, tsja helaas kunnen wij daar jou daar niet bij helpen..
Je moet toch echt zelf 'de rem' erop zetten, hoe lastig het ook is. Dus bij deze geef ik je een schop onder je kont, je kant het, kom op.

Ingrid, hihi dat is inderdaad een voordeel van thuis wonen!

Ik ga zo in bed grey's en de co- ass. kijken. Ja