Ik ga me volgende week vrijdag pas weer wegen, ga alleen nog maar super gezond eten tot dan toe.
Sla mijn gebak morgen ook mooi over, ik mag pas weer gebak (een kleintje!) als die ruim 2 kg er weer af zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

op de fiets met tegenwind gr
Naja ik neem wel een avatar
Ik MOET gewoon een koekje hebben af en toe, en nu kan dat met weinig kcal.
En proberen zelf maar een iniminie stukje te nemen natuurlijk. Ik heb wel weer het pak gepakt met de minste kcal. Dus ik vind dat ik nog best goed bezig ben 
Heb hem uiteindelijk alleen niet genomen, want hij was me veel te duur (30 euro voor gewoon katoenen shirtje)
Eerst paste een maat L me precies, nu past maar L gewoon goed *is blij*
Als ik het zo bekijk heb je niet veel gegeten.Annetje schreef:Ilse, ik vind dat zeer foute wel meevallen hoorAls ik het zo bekijk heb je niet veel gegeten.
Ik ga maar es eten maken denk ik. Ik heb echt honger nu!

(en dat terwijl de weegschaal vanochtend 70,5 aangaf, wáár is mijn regelmaat
)
Sizzy schreef:Heb je je zo misdragen dan?
Was errug leuk in Turkije, lekker een weekje ertussen uit en aan het zwembad/strand liggen

Hopelijk wordt het avondeten ook gezond!

.

Is 't een zomerding? Of al voor t volgende seizoen?

Ik durf een jurk niet snel aan te doen, dan heb je niets om je buik te verdoezelen enzo
maar is bij jou ook niet nodig zo te zien!
ik moest ze even uitproberen he 
fourth schreef:Graag Jamy
Ooh Ilse wat staat die jurk je goed!!!Is 't een zomerding? Of al voor t volgende seizoen?
(hij was er ook in het donkergrijs, kon niet kiezen, kom ik thuis heeft mijn zus de donkergrijze gekocht, hoe bedoel je zelfde smaak
)
(zeker in combinatie met rode pumps en rode accesiores
)

Dat ding is dus bijna zo groot als een pannekoek en heeft echt vet veel caloriën, dus ik had al bedacht dat ik 1/5 deel op ging eten.
dus ik heb in elk geval al 1 hulp die mee komt helpen en of de rest ook komt weet ik niet. Maar gelukkig, ik weet zeker dat ik hem anders toch minstens voor de helft opgegeten had. 

Dus daar hoef ik morgen ook geen stukje van denk ik. 
ent verdiend ook nog
LotteAnna schreef:Inderdaadohhhh zonde, hij ziet er zoooooo mooi uit!!! Misschien toch niet meer bezuinigen op de boter
Ik koop morgen wel een bus slagroom en dan merken de mensen voor wie hij is helemaal niet dat ie droog is
Smarties er nog bovenop en hij ziet er nog leuker uit ook nog.