Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:12

Hee nou kan ik je geen VQ meer noemen Haha!
Ik ga me volgende week vrijdag pas weer wegen, ga alleen nog maar super gezond eten tot dan toe.
Sla mijn gebak morgen ook mooi over, ik mag pas weer gebak (een kleintje!) als die ruim 2 kg er weer af zijn.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 16:13

Hallo ik ben weer terug Haha!

VQ wat heb je gedaan Bloos! Haha!

Morgenochtend maar eens wegen, ben benieuwd haha. Nu ga ik eerst maar eens naar Mex Lachen op de fiets met tegenwind gr

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:22

Haha belachelijk idee was 't ja Koe Naja ik neem wel een avatar Vork
Heb je het leuk gehad Sizzy?

Haha Spetter dat heb ik ook net besloten, eerst weer resultaat zien en dan pas weer een beetje zondigen...alleen durf ik niet te wegen voorlopig Sigaar

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 16:25

Heb je je zo misdragen dan?

Was errug leuk in Turkije, lekker een weekje ertussen uit en aan het zwembad/strand liggen Haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:35

Ik heb net gewinkeld en 6km heen en terug gefietst met wind tegen en regen. Vork
Heb wel koekjes gekocht, maaaar verantwoordde koekjes. Degene met de minste kcal Haha! Ik MOET gewoon een koekje hebben af en toe, en nu kan dat met weinig kcal.

Ik heb ook cakemeel gekocht, want ik zou cake bakken voor morgen. Ik ga cake bakken met smarties. Vingers aflikken En proberen zelf maar een iniminie stukje te nemen natuurlijk. Ik heb wel weer het pak gepakt met de minste kcal. Dus ik vind dat ik nog best goed bezig ben Haha!

Ohja! Met winkelen zocht ik een wit t-shirtje en ik was ergens in een winkel waar natuurlijk meteen zo'n vrouwtje naar je toe komt rennen om je te helpen. T-shirtje nummer 1 paste niet, was te groot, dus haalde ze een andere. En die pastte wel, was het gewoon een s Bloos! Heb hem uiteindelijk alleen niet genomen, want hij was me veel te duur (30 euro voor gewoon katoenen shirtje)
Ben daarna maar bij de spiekerbox inkopen gaan doen en ben daar terug gekomen met een shirtje van only, in maat M. Sigaar Eerst paste een maat L me precies, nu past maar L gewoon goed *is blij*

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 17:12

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH POEDERSUIKER BOKT Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Nu heb ik dus geen zin meer om mijn verhaal opnieuw te plaatsen, alleen maar even mijn zeer foute schema van vandaag Boos! Hamer

O: Grote kom Fruit n Fiber met magere melk
T: -
L: (was pas om 14:30) Een appelflap Rolleyes
T: Heel klein beetje fruit, ben misselijk Koe
D: Stamppot rauwe andijvie met spekjes, (magere runder) gehaktbal en als toetje een bakje Alphro Sojo chocovla

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 17:28

Ilse, ik vind dat zeer foute wel meevallen hoor Knipoog Als ik het zo bekijk heb je niet veel gegeten.
Ik ga maar es eten maken denk ik. Ik heb echt honger nu!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 17:33

Annetje schreef:
Ilse, ik vind dat zeer foute wel meevallen hoor Knipoog Als ik het zo bekijk heb je niet veel gegeten.
Ik ga maar es eten maken denk ik. Ik heb echt honger nu!

En dát is juist het foute, van te weinig en onregelmatig eten wordt je ook niet slank

Overigens kan ik jullie wel de tip geven om een zwarte jurk te kopen, ik heb gisteren een onwijs gave bij de h&m gekocht en lijk er zo ongeveer maatje 34 in *LOL* (en dat terwijl de weegschaal vanochtend 70,5 aangaf, wáár is mijn regelmaat Bloos )
Zal zo even wat foto's uploaden Lachen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 17:48

Sizzy schreef:
Heb je je zo misdragen dan?

Was errug leuk in Turkije, lekker een weekje ertussen uit en aan het zwembad/strand liggen Haha!

Naaah valt mee, maar ik zie gewoon aan mezelf dat ik niets afval en ik vrees dat ik echt 72 ben ofzo Lips are sealed

@Ilse: wat gaaf, zien zien zien idd Haha!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 17:52

Idd niet veel gegeten Ilse! Nou ja morgen weer een dag, en dan meer eten he Knipoog
Ben benieuwd naar de foto's! Wat voor jurkje is het?

Mijn dag gaat goed Lachen
Heb dik een uur gereden vandaag, ging echt lekker Lachen

Verder net als tussendoortje pakje sultana (harige) en een cracotte met boter Lachen
Gaat erg goed dus moet ik zeggen Ja Hopelijk wordt het avondeten ook gezond!

Enneh Fourt mag ik je gewoon VQ noemen das veel leuker en makkelijker Schijnheilig Tong uitsteken

Maar idd, als je weinig eet over het algemeen, en je eet dan een keer wat slechts slaat die het gelijk op en kom je idd een kilo aan. Dus je kant beter genoeg eten op een dag! Daar heb je over een langere periode meer profijt van Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 18:52

Afbeelding.Afbeelding

Overigens was dit nog in de paskamer van de h&m, en zie je de details niet goed, hij heeft nl. een heel schattig lijfje met knoopjes enzo.

Hoe kan ik nou in hemelsnaam 70 kilo wegen Nagelbijten / Gniffelen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 19:54

Graag Jamy Haha!

Ooh Ilse wat staat die jurk je goed!!! Cool Is 't een zomerding? Of al voor t volgende seizoen?

N_atasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 19:58

Humz denk dat ik ook eens op mijn eten ga letten. Niet dat ik zo nodig wil afvallen (oke dat beetje buikje mag er af maar die krijgt men toch niet weg) Clown
Maar als ik zo door blijf gaan word het alleen maar groter dus kan ik beter nu stoppen voordat het te laat is..

Vandaag is al mislukt want ben naar het pannenkoekenhuis geweest en heb daar een pannenkoek met ragoe (ofzoiets) Op dus nee dat is niet gezond.. Maar het gaat me lukken.. ooit Clown

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:31

Ik heb twee hapjes ijs op, valt mee, maar toch, had niet gemoeten!
Nouja verder wel goede dag gehad Lachen
Avond eten was:
biefstukje met klein beetje peperroomsaus, snijboontjes en rauwkost met dressing.

Ilse staat je echt mooi, je ziet er slank uit! Lachen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:39

Staat je goed Ilse! Bloos! Ik durf een jurk niet snel aan te doen, dan heb je niets om je buik te verdoezelen enzo Schijnheilig maar is bij jou ook niet nodig zo te zien!

Mijn dagje:
o: bagel met kersenjam zonnatura + twee plakken ontbijtkoek met chocopasta
t: plak ontbijtkoek
l: 1rijstwafel met jam
t: volkoren biscuit 2x Bloos ik moest ze even uitproberen he Schijnheilig
d: rösti rondjes uit de oven, wortelen, vegetarische worstjes, sla en komkommer
t: magere yoghurt met meloen

Natasja: Welkom! Doei!

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:39

Mooi, Ilse!!

Bij mij ging het vandaag ook goed, 7,5 gewerkt, met die regen niet te doen, moet 3 keer zo hard lopen om al die honden droog te krijgen, en ga dan maar eens 30 kleine hondjes afdrogen...grrr...

Net alleen stukjes pure chocola en paar dropjes op.

Mijn avondeten was: beetje bami, met kwart omelet, wat komkommer, bak magere yoghurt met gewelde abrikozen en pruimen...

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:41

Wat doe je voor werk dan Lotte?

Ik krijg fruitsalade als toetje! Vingers aflikken

N_atasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:03

Pure chocolade is toch niet zo erg? Of verbeeld ik me dit nou dat ik dat ergens gelezen heb?! Clown

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:12

fourth schreef:
Graag Jamy Haha!

Ooh Ilse wat staat die jurk je goed!!! Cool Is 't een zomerding? Of al voor t volgende seizoen?

Sja, volgens mij is 'ie uit de wintercollectie, kan hem nu natuurlijk ook prima aan, maar zwart is natuurlijk meer voor het najaar Lachen (hij was er ook in het donkergrijs, kon niet kiezen, kom ik thuis heeft mijn zus de donkergrijze gekocht, hoe bedoel je zelfde smaak Haha! )
Het is echt een soort van 'oma' jurk, onwijs schattig lijfje dat aan de zijkant gesmokt is, 3 knoopjes op de borst en pofmouwen, geweldig Haha! (zeker in combinatie met rode pumps en rode accesiores
Vork )

Maar stom he hoe 'slank' je er uit kan zien ten opzichte van je gewicht? Clown

@ Annetje; ik heb gemerkt dat je met de juiste jurkjes juist een minder dikke buik lijkt te hebben Knipoog

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:28

Hm toch maar eens een jurkje aanpassen dus, want je hebt idd heeleeee leuke! H&M heeft meerdere leuke Ja

Mijn moeder heeft voor mij heel veel eten ingeslagen (ben zaterdag en zondagavond alleen thuis) maar dus ook een tortilla van 500gr die in elk geval op moest Bloos! Dat ding is dus bijna zo groot als een pannekoek en heeft echt vet veel caloriën, dus ik had al bedacht dat ik 1/5 deel op ging eten.
Nu kwam ik net op het geweldige idee om mijn vriendinnen uit te nodigen om lekker tortilla bij mij te komen eten *LOL* dus ik heb in elk geval al 1 hulp die mee komt helpen en of de rest ook komt weet ik niet. Maar gelukkig, ik weet zeker dat ik hem anders toch minstens voor de helft opgegeten had.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:53

Wiieehiiiee, mijn cake ziet er zo grappig uit Tong uitsteken
Is cake met smarties:
Afbeelding
En nee, hiervoor hoeven we ons dieet niet aan de kant te zetten, want ik nam net een hapje en hij is wel érg droog Tong uitsteken Dus daar hoef ik morgen ook geen stukje van denk ik.

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:58

ohhhh zonde, hij ziet er zoooooo mooi uit!!! Misschien toch niet meer bezuinigen op de boter Knipoog

@ Jamy; ik werk in een kennel voor honden en katten, als mensen op vakantie gaan brengen ze huisdieren naar ons; www.benitons.nl, is wel echt hard werken!! Maar heel leuk Haha! ent verdiend ook nog Lachen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 22:13

LotteAnna schreef:
ohhhh zonde, hij ziet er zoooooo mooi uit!!! Misschien toch niet meer bezuinigen op de boter Knipoog
Inderdaad Tong uitsteken Ik koop morgen wel een bus slagroom en dan merken de mensen voor wie hij is helemaal niet dat ie droog is *LOL* Smarties er nog bovenop en hij ziet er nog leuker uit ook nog.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 23:54

Ik heb de dag ook weer netjes doorgebracht:
o: 2 broodjes met zoet en optimel
t: -
l: 4 broodjes met zoet (moest om 12:00 beginnen, heb dus al vroeg gegeten)
t: cup-a-soup
d: 2 borden macaroni met wat vruchtenyoghurt na
t: 1 appel

Het was beredruk vandaag, heb de hele dag van hot naar her gesjouwd. Ben dus wel aan mijn 10.000 stapjes gekomen!
Ik hoop dat ik morgenvroeg de moes heb om een half uurtje te gaan hardlopen....
Eerst nog maar even op muggenjacht (zit op de slaapkamer en ik hoor er 1 zoemen, klerebeest)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 07:25

Goedemorgen allemaal! Vandaag weer een nieuwe dag, dus nieuwe kansen!

Mijn planning
o: drie rijstwafels met d'light jam, actimel, melk
t: twee plakjes ontbijtkoek met chocopasta
l: plakje cake
t: ?
d: tortilla, maisbroodje, sla, komkommer, mais, tomaat en champignon/tomatensoep (moet nog ff bedenken welke)

t: wijn ivbm kermis