Een minuut is misschien wat kinderachtig, maar die tijd is ook zodat je echt wat over is vlak voor sluitingstijd meeneemt. Zelf zou ik mij bij voorbaat verontschuldigen dat ik wat vroeg ben en aangeven dat ik ook wel even wil wachten. Meestal is het dan juist geen probleem.
Over een minuut zou ik inderdaad ook geen problemen verwachten, maar goed.
En het ligt natuurlik ook aan de situatie. Op kerstavond had ik een bakker en was er eigenlijk een kwartier te vroeg, maar aangezien het nog hartstikke druk was in de winkel, heb ik nog maar wat gewinkeld/ rond gelopen voordat ik naar binnen ging. Ik vond het toen zelf niet netjes om al maar binnen te gaan.
SplashIsLief
Geplaatst: 22-01-19 17:03
Ik ga zo naar de Bakker Bart om een pakketje te halen (moest rond die tijd in de stad zijn), ik zie dat ze opeens weer 3 bonnen extra te koop hebben. Niet zo’n beste verkoop dag gok ik
Yesss ik heb een stuk taart gekregen!! Ook nog een heel brood en eierkoeken. Ook wat pistoletjes en andere broodjes. Toevallig vandaag vroeger klaar dan gedacht dus zometeen ga ik naar een Spar toe.
‘Mijn’ bakker Bart wist niet dat er bonnen verkocht waren. Maar heb een gesneden brood, twee pretzels, twee stokbroden, een puddingbroodje en twee kaasui broodjes gekregen.